• Ναυτιλία

    Γ. Σουραβλάς: Συνεχίζει ακάθεκτη την ανανέωση του στόλου της η Load Line

    bulker ναυτιλία


    Την ανανέωση του στόλου της συνεχίζει η ναυτιλιακή Load Line Marine, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Γιώργου Σουραβλά, η οποία φέρεται να πούλησε ένα παλιό πλοίο supramax, πιθανότατα σε κινεζική εταιρεία.

    Σύμφωνα με Αμερικανούς ναυλομεσίτες που επικαλείται το TradeWinds, η ελληνική εταιρεία πούλησε το πλοίο Top Trader (χωρητικότητας 52.400 dwt, κατασκευής 2001) έναντι 9 εκατομμυρίων δολαρίων, μία τιμή που θεωρείται αρκετά ικανοποιητική για το συγκεκριμένο πλοίο.

    Σημειώνεται ότι η Load Line είχε αγοράσει το πλοίο τον Απρίλιο του 2015 ως TMS Maria από την Third Millenium Shipping, έναντι 7,5 εκατομμυρίων δολαρίων.

    Η συναλλαγή αυτή, αν επιβεβαιωθεί, έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά κινήσεων της Load Line στην αγορά των μεταχειρισμένων πλοίων ξηρού φορτίου. Τον περασμένο Νοέμβριο η ελληνική εταιρεία πούλησε σε κινεζική εταιρεία έναντι 8 εκατ. δολαρίων το πλοίο Fighter (χωρητικότητας 48.200 dwt, κατασκευής 2001), το οποίο είχε αποκτήσει τον Ιούνιο των 2016 πληρώνοντας 3,5 εκατ. δολάρια.

    Εξάλλου, τον Ιανουάριο η Load Line αγόρασε το πλοίο Tasman Castle (χωρητικότητας 56.900 dwt, κατασκευής 2011) από την Norddeutsche Reederei έναντι 11,7 εκατ. δολαρίων (το πλοίο έχει μετονομαστεί έκτοτε σε Super Trader). Η τιμή αγοράς του πλοίου είχε θεωρηθεί τότε αρκετά καλή, με δεδομένο ότι το VesselsValue αποτιμούσε την αξία του στα 12,4 εκατ. δολάρια και η Maritime Strategies International στα 13,2 εκατ. δολάρια.

    Ο στόλος της εταιρείας, που ίδρυσε ο Γιώργος Σουραβλάς μαζί με τον Κωνσταντίνο Καλφόγλου τον Σεπτέμβριο του 2009, ανέρχεται σήμερα σε 11 πλοία, με μέση ηλικία τα εννέα χρόνια.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γιατί η Morgan Stanley κόβει τα… φτερά των capesizes

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Φράγκου: Η Navios… ανακαλύπτει τον κόσμο του sale and leaseback

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Γ. Προκοπίου: Γιατί η Dynagas LNG Partners ψαλιδίζει τη διανομή μερίσματος



    ΣΧΟΛΙΑ