• Ναυτιλία

    Γ. Σουραβλάς: Οι νέες κινήσεις της Load Line Marine

    ναυτιλία ναυλαγορά


    Σημαντικό βήμα ανανέωσης του στόλου της πραγματοποίησε η ναυτιλιακή Load Line Marine, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Γιώργου Σουραβλά, η οποία απέκτησε ένα bulker επταετίας από εταιρεία γερμανικών συμφερόντων, την ώρα που αναζητά αγοραστή για ένα παλαιό της πλοίο.

    Σύμφωνα με ευρωπαϊκές ναυλομεσιτικές πηγές που επικαλείται το TradeWinds, η εταιρεία αγόρασε το χωρητικότητας 56.000 dwt Tasman Castle (κατασκευής 2011) από την Norddeutsche Reederei H Schuldt έναντι 11.7 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της Load Line, Γιώργος Σουραυλάς, επιβεβαίωσε την αγοραπωλησία.

    Η τιμή αγοράς του πλοίου θεωρείται αρκετά καλή, με δεδομένο ότι το VesselsValue υπολογίζει την αξία του στα 12,4 εκατ. δολάρια και η Maritime Strategies International στα 13,2 εκατ. δολάρια.

    Το deal αυτό έρχεται την ώρα που οι τιμές των πλοίων supramax συνεχίζουν να ανακάμπτουν σταδιακά, με την τιμή για ένα πλοίο supramax πενταετίας να είναι σήμερα κατά 25% υψηλότερη σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με τον δείκτη Baltic Exchange.

    Η Load Line, η εταιρεία που ίδρυσε ο Γιώργος Σουραβλάς μαζί με τον Κωνσταντίνο Καλφόγλου τον Σεπτέμβριο του 2009, διαθέτει δέκα πλοία ξηρού φορτίου με μέση ηλικία τα δέκα χρόνια, όμως το τελευταίο διάστημα φαίνεται να επιχειρεί μία ανανέωση του στόλου της. Τον περασμένο Νοέμβριο πούλησε το πλοίο Fighter (χωρητικότητας 48.000 dwt, κατασκευής 2001) σε κινεζική εταιρεία έναντι 8 εκατ. δολαρίων (σημειωτέον ότι η Load Line το είχε αγοράσει το 2016 έναντι μόλις 3,5 εκατ. δολαρίων), ενώ τον Δεκέμβριο έβαλε πωλητήριο και στο πλοίο Top Trader (χωρητικότητας 52.000 dwt, κατασκευής 2001), που εκτιμάται ότι μπορεί να πωληθεί κοντά στα 8 εκατομμύρια δολάρια, όμως μέχρι στιγμής παραμένει στον στόλο της.

    Εξάλλου, η εταιρεία θα μπορούσε θεωρητικάα να πουλήσει δύο ακόμα πλοία της με μεγάλο κέρδος: το χωρητικότητας 52.000 dwt Challenger (κατασκευής 2001) και το χωρητικότητας 55.000 dwt Erasmos (κατασκευής 2011), που απέκτησε το 2006, όταν οι τιμές στην αγορά των bulkers είχαν πιάσει πάτο, και σήμερα εκτιμάται ότι έχουν διπλασιάσει την αξία τους.

    Bulker ναυτιλία ναυλαγορά

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Πώς ο Β. Μαρινάκης έβαλε πλώρη να κατακτήσει τη γερμανική ναυτιλιακή αγορά

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Λογοθέτης: Ο διορατικός εφοπλιστής που αγοράζει φθηνά και πουλάει ακριβά

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σ. Τσαντάνης: Σίδηρος και άνθρακας εκτοξεύουν τη ζήτηση των capesizes



    ΣΧΟΛΙΑ