• Ναυτιλία

    Γ. Λογοθέτης: Ποια νεοσύστατη ελληνική ναυτιλιακή αγόρασε πλοίο της Lomar Shipping

    marianthi dalomar

    Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου handysize “Marianthi” – πρώην “Armeria” – είναι χωρητικότητας 48.000-dwt και κατασκευής του έτους 2003


    Δύο παλαιότερα πλοία της τύπου feedermax πούλησε πρόσφατα η ναυτιλιακή Lomar Shipping, συμφερόντων του Γ. Λογοθέτη, στο πλαίσιο της ανανέωσης του στόλου της, μετά και την παραλαβή τεσσάρων νεότευκτων πλοίων πέρυσι.

    Η εταιρεία επιβεβαίωσε την πώληση των πλοίων Dorothy Trader (χωρητικότητας 1.078 teu, κατασκευής 2002) και Macau Trader (χωρητικότητας 1.078 teu, κατασκευής 2001), χωρίς να δώσει όμως λεπτομέρειες για την τιμή στην οποία πωλήθηκαν ή για το ποιοι είναι οι αγοραστές. Το μόνο που έγινε γνωστό είναι ότι το Macau Trader αποχώρησε από τον στόλο της εταιρείας λίγο πριν το τέλος του περασμένου Δεκεμβρίου, ενώ το Dorothy Trader στις αρχές του Ιανουαρίου.

    Σύμφωνα με ρεπορτάζ του TradeWinds, ναυτιλιακές βάσεις δεδομένων όπως η Equasis δείχνουν το Dorothy Trader να έχει περάσει στον στόλο μίας μέχρι πρότινος άγνωστης ελληνικής εταιρείας με έδρα το Μαρούσι, της Merman Maritime, και να έχει μετονομαστεί σε Alion.

    Το μόνο που γνωρίζουμε για τη Merman Maritime είναι ότι αιτήθηκε άδεια λειτουργίας στα τέλη του Φεβρουαρίου του 2017, και περίπου την ίδια περίοδο απέκτησε το πρώτο της πλοίο, το χωρητικότητας 907 teu Chaser (κατασκευής 2000), το οποίο προηγουμένως ανήκε στην επίσης ελληνική εταιρεία Multibulk Marine Management, η οποία πλέον δεν διαθέτει πλοία.

    Όσο για το Macau Trader, αυτό έχει μετονομαστεί σε Danum 168 και ανήκει πλέον στην Shin Yang Shipping με έδρα τη Μαλαισία.

    Αξιοποιήσαμε την ευκαιρία να πουλήσουμε κάποιες από τις παλιότερες μονάδες μας”, δήλωσε στο TradeWinds ο εκπρόσωπος της Lomar, David Wilson, προσθέτοντας ότι η Lomar βρίσκεται εν μέσω ενός προγράμματος ανανέωσης του στόλου της.

    Η στρατηγική μας για την ανανέωση του στόλου θα συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια, με αρκετά περαιτέρω νεότευκτα πλοία προς παραλαβή το 2018 και μετά”, ανέφερε ο ίδιος και πρόσθεσε ότι με τον τρόπο αυτό η Lomar μπορεί να εγγυηθεί ότι θα παρέχει τα πιο σύγχρονα πλοία υψηλών προδιαγραφών στη σταθερά αναπτυσσόμενη αγορά των ναυλώσεων για πλοία feeder και feedermax.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Αλαφούζος: Τι θα γίνει με τα 4 νεότευκτα VLCCs της Kyklades Maritime

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τα deals δύο ελληνικών ναυτιλιακών στην αγορά του LPG

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Κούστας: Έτσι επέστρεψε στην κερδοφορία η Danaos Corporation



    ΣΧΟΛΙΑ