• Ναυτιλία

    Γ. Λιβανός: Ποια πετρελαϊκή θέλει να ναυλώσει υπό κατασκευή τάνκερ της Sun Enterprises

    tanker ναυλαγορά ναυτιλία


    Σε διαπραγματεύσεις για τη ναύλωση δύο νεότευκτων τάνκερ τύπου aframax που έχει παραγγείλει από τα ναυπηγεία Daehan φέρεται να βρίσκεται η ελληνική ναυτιλιακή Sun Enterprises, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Λιβανού.

    Κοντά στη ναύλωση των δύο πλοίων, χωρητικότητας 115.000 dwt, εξοπλισμένων με scrubbers, φέρεται να βρίσκεται η πετρελαϊκή Chevron. Αν και δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα λεπτομέρειες για το περιεχόμενο των διαπραγματεύσεων, αυτές φέρονται να περιλαμβάνουν πενταετή ναύλωση, με οψιόν για επέκτασή της.

    Η είδηση για τη διπλή παραγγελία της Sun Enterprises είχε κυκλοφορήσει τον περασμένο Ιούλιο. Η ελληνική εταιρεία φέρεται να πλήρωσε πάνω από 50 εκατ. δολάρια για καθένα από τα δύο πλοία, των οποίων η παράδοση αναμένεται τον Ιούνιο και τον Ιούλιο του 2021.

    «Πιστεύουμε πως τα νεότευκτα στοιχίζουν στη Sun Enterprises μεταξύ 57 και 58 εκατ. δολαρίων το καθένα, καθώς τα πλοία που έχει παραγγείλει είναι υψηλών προδιαγραφών», δήλωσε στο TradeWinds ειδικός στα ναυπηγεία, προσθέτοντας ότι ένα τυπικό νεότευκτο aframax με scrubbers στοιχίζει περίπου 52 εκατ. δολάρια.

    Η παραγγελία αυτή σηματοδότησε την επιστροφή της Sun Enterprises στην αγορά των aframaxes, μετά από απουσία που κράτησε πάνω από δέκα χρόνια. Σύμφωνα με το VesselsValue, η Sun Enterprises είχε πουλήσει το τελευταίο της aframax, το Meandros (χωρητικότητας 91.700 dwt, κατασκευής 1988) πριν από 11 χρόνια στη Shanghai Zhenhua Shipping έναντι 17 εκατ. δολαρίων.

    Εν τω μεταξύ, η Sun Enterprises προσέθεσε ένα ακόμα νεότευκτο πλοίο σε μία παραγγελία της για τάνκερ MR στα ναυπηγεία Hyundai Mipo, ανεβάζοντας τον αριθμό τους στα τρία. Τα δύο πρώτα τα είχε παραγγείλει τον Απρίλιο. H εταιρεία φέρεται να έχει πληρώσει 37,5 εκατ. δολάρια για την κατασκευή του κάθε πλοίου, χωρητικότητας 50.000 dwt, ενώ αναμένεται να παραλάβει τα πλοία τον Αύγουστο του 2020, τον Σεπτέμβριο του 2020 και τον Ιανουάριο του 2021.

    Επίσης, η εταιρεία έχει παραγγείλει ένα VLCC από τα ναυπηγεία Japan Marine United, που αναμένεται να παραλάβει τον Μάρτιο του 2020.



    ΣΧΟΛΙΑ