• Ναυτιλία

    Γ. Οικονόμου: Η νέα κίνηση αναδιάρθρωσης του στόλου της Dryships

    Γιώργος Οικονόμου ναυτιλία

    Γιώργος Οικονόμου, επικεφαλής DryShips


    Η ναυτιλιακή Dryships, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου, στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού ανανέωσης του στόλου της συνεχίζει την πώληση των παλαιότερων σε ηλικία πλοίων της. Η τελευταία κίνηση που ανακοίνωσε η εταιρία αφορά στη συμφωνία πώλησης δύο εκ των παλαιότερων panamax του στόλου της, σε αγοραστές που δεν κατονομάζει.

    Πρόκειται για δύο πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, των οποίων η ακαθάριστη τιμή πώλησης ανήλθε στα 18,8 εκατ. δολ. Σύμφωνα με την ανακοίνωση τα πλοία θα παραδοθούν στους νέους ιδιοκτήτες κατά το τρίτο τρίμηνο του 2018.

    Υπενθυμίζεται ότι πριν λίγο καιρό, η Dryships είχε βάλει πωλητήριο στο πλοίο Bargara κατασκευής 2002 χωρητικότητας 74,800 dwt,. Σύμφωνα με ναυλομεσίτες η αξία του εκτιμάται στα 8 με 8,5 εκατ. δολ. Σημειώνεται ότι η DryShips αγόρασε το συγκεκριμένο πλοίο από τη νορβηγική Arne Blystad έναντι 47,5 εκατ. δολ. το 2007.

    Σημειώνεται ότι τον Ιανουάριο του 2018 ο κ. Οικονόμου πούλησε το χωρητικότητας 74,700-dwt πλοίο Topeka (κατασκευής 2000), σε Κινέζους αγοραστές στην άκρως συμφέρουσα τιμή των 9 εκατ. δολαρίων, ενώ τον Απρίλιο 2018 πούλησε το πλοίο Maganari (χωρητικότητας 75.000 dwt, κατασκευής 2001) έναντι 10 εκατ. δολαρίων.

    O στόλος ξηρού φορτίου της Dryships αποτελείται από 21 πλοία, εκ των οποίων 11 Panamaxes, πέντε Newcastlemax και πέντε Kamsarmax.

    Η πρόσφατη πώληση των δύο panamax έρχεται λίγες εβδομάδες μετά την αγορά από τον δραστήριο εφοπλιστή, ενός φορτηγού πλοίου newcastlemax κατασκευής 2013 και ενός τάνκερ suezmax κατασκευής 2017.

    Η τιμή απόκτησης των δύο πλοίων θα ανέλθει στα 93,8 εκατ. δολ., συμπεριλαμβανομένου και τους τραπεζικού χρέους ύψους 50,3 εκατ. δολ. Η συγκεκριμένη συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του Ιουνίου 2018.

    γιωργος οικονομου
    Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου “Raraka” της DryShips είναι χωρητικότητας 76.037-dwt και κατασκευής του έτους 2012

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Α. Φράγκου: Το μεγάλο deal των 390 εκατ. δολαρίων για 5+4 πλοία

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Φράγκου: Η παραγγελία στα ναυπηγεία Imabari και οι ελκυστικές τιμές των VLCCs

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Πίττας: Ποιος είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος της EuroDry



    ΣΧΟΛΙΑ