Ναυτιλία

Γ. Οικονόμου: Η Dryships εξαγοράζει τέσσερα πλοία του βασικού της μετόχου έναντι 198,5 εκατ. δολ.

Γιώργος Οικονόμου, επικεφαλής DryShips

Γιώργος Οικονόμου, επικεφαλής DryShips


Στην αγορά τεσσάρων πλοίων που ανήκουν σε εταιρίες συμφερόντων του Προέδρου και CEO της Γιώργου Οικονόμου, προχωρά η ναυτιλιακή Dryships.

Πρόκειται για τρία πλοία newcastelmax, εκ των οποίων τα δύο κατασκευάστηκαν το 2016 και το ένα το 2017, καθώς και ένα πλοίο aframax κατασκευής 2010, τα οποία θα πουληθούν στην τιμή των 198,5 εκατ. δολ.

Σύμφωνα με την εταιρία, η εξαγορά περιλαμβάνει υφιστάμενη χρηματοδότηση και θα πραγματοποιηθεί μέσω συμφωνιών εξαγοράς μετοχών και/ή μακροχρόνιων γυμνών ναυλώσεων με υποχρέωση εξαγοράς.

Όλα τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν στη Dryships πριν από το τέλος του 2018, ενώ οι ναυτιλιακές TMS Dry Ltd. και TMS Tankers Ltd., συμφερόντων του κ. Οικονόμου, συμφώνησαν να παραιτηθούν από όλες τις προμήθειες που ισχύουν στο πλαίσιο της διαχείρισης διαφόρων συμφωνιών που αφορούν τα συγκεκριμένα πλοία.

Η ανακοίνωση για την εξαγορά έγινε στο πλαίσιο της δημοσιοποίησης των οικονομικών αποτελεσμάτων της Dryships κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους.

Ειδικότερα, η εταιρία κατέγραψε καθαρά κέρδη 11,6 εκατ. δολ. έναντι ζημιών 17,9 εκατ. δολ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018. Τα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 65% και ανήλθαν στα 49,5 εκατ. δολ.

Η Dryships, χωρίς τις νέες εξαγορές, διαθέτει στόλο 30 πλοίων, που περιλαμβάνει 6 φορτηγά πλοία panamax, 5 Newcastlemax, 5 Kamsarmax,ένα VLCC, 2 Aframax tankers, 2 Suezmax tanker, τρία VLGC και 6 Offshore Support Vessels.

Στις 29 Οκτωβρίου 2019, το ΔΣ της εταιρίας ενέκρινε νέο πρόγραμμα αγοράς μετοχών, σύμφωνα με το οποίο η ναυτιλιακή μπορεί να αγοράσει υφιστάμενες κοινές μετοχές αξίας μέχρι 50 εκατ. δολ. σε χρονική περίοδο 12 μηνών.

γιωργος οικονομου
Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου «Raraka» της DryShips είναι χωρητικότητας 76.037-dwt και κατασκευής του έτους 2012

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Eλληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές στο μικροσκόπιο της Shell. Οι υποψήφιοι

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Αγγελικούσης: Γιατί άλλαξε το όνομα της Anangel Maritime Services

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Α. Μαρτίνος: Η νέα κίνηση της Μinerva Marine στην αγορά LNG


ΣΧΟΛΙΑ