• Ναυτιλία

    Γ. Αλαφούζος: Αυτός είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος της Okeanis Eco Tankers

    Γιάννης Αλαφούζος, εφοπλιστής

    Γιάννης Αλαφούζος, εφοπλιστής


    To fund QTV Financial LP αποτελεί το δεύτερο βασικό μέτοχο της ναυτιλιακής  Okeanis Eco Tankers,, συμφερόντων της οικογένειας Αλαφούζου, μετά από μία συναλλαγή ύψους 4 εκατ. δολαρίων.

    Ειδικότερα, στις 11 Οκτωβρίου, η QVT Financial LP εξαγόρασε 400.000 μετοχές της, εισηγμένης στο χρηματιστήριο του Όσλο, εταιρείας στην τιμή των 97,25 εκατ. κορόνων Νορβηγίας έκαστη, καταβάλλοντας συνολικά 39 εκατ. κορόνες Νορβηγίας (4,28 εκατ. δολάρια).

    Μετά από τη συγκεκριμένη συναλλαγή η QVT κατέχει συνολικά 2.083.650 μετοχές της Okeanis Eco Tankers, ή ποσοστό 6,45% του μετοχικού της κεφαλαίου. Σημειώνεται ότι ο ιδρυτής και CEO της QVT, Dan Gold, είναι μέλος του ΔΣ της ναυτιλιακής.

    Έτσι, η QTV Financial LP αναδείχθηκε στο δεύτερο μεγαλύτερο μέτοχο της εταιρείας, μετά την οικογένεια Αλαφούζου που κατέχει ποσοστό 56,6%. Ακολουθεί, στην τρίτη θέση των βασικών μετόχων, η State Street Bank and Trust Comp με ποσοστό 5,04%.

    Παράλληλα, την ίδια ημερομηνία, η VR Capital Group πούλησε 200.000 μετοχές της Okeanis στην τιμή των 98,5 κορόνων Νορβηγίας έκαστη. Ως εκ τούτου, έχει πλέον στην κατοχή της 1.498.053 μετοχές της ναυτιλιακής, ποσοστό 4,55%. Ο διαχειριστής χαρτοφυλακίου της VR Capital Group, Joshua Nemser, είναι επίσης μέλος του ΔΣ της Okeanis.

    Η μετοχή της Okeanis Eco Tankers διαπραγματεύονταν στο πρωί σήμερα στο χρηματιστήριο του Όσλο στις 99 κορόνες Νορβηγίας.

    Ο στόλος της αποτελείται από τρία τάνκερ aframaxes,τέσσερα suezmaxes και έξι νεότευκτα VLCCs, ενώ θα παραλάβει άλλα δύο μέχρι το τέλος του 2019.

    Επίσης, πρόσφατα άσκησε την option που της παρείχε η άλλη εταιρεία της οικογένειας Αλαφούζου, Kyklades Maritime, για την  απόκτηση δύο ακόμη τάνκερ suezmax, οικολογικού σχεδιασμού, εξοπλισμένα με scrubbers, χωρητικότητας 158,000 dwt, τα οποία βρίσκονται υπό κατασκευή στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy.

    Η Okeanis θα παραλάβει τα δύο πλοία τον Αύγουστο 2020, ενώ το κόστος τους θα ανέλθει στα 64,5 εκατ. δολάρια έκαστο.

     



    ΣΧΟΛΙΑ