Η ναυτιλιακή εταιρεία Lemissoler, όπως αποκάλυψε στο Mononews, o πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Φίλιππος Φιλής, κατασκευάζει σε ναυπηγείο της Κίνας τέσσερα πλοία που θα κινούνται με μεθανόλη.

Ταυτόχρονα η συμφωνία περιλαμβάνει και την δυνατότητα της εταιρείας να ναυπηγήσει στο ίδιο ναυπηγείο και άλλα τέσσερα πλοία.

1

Με άλλα λόγια, συνολικά 8 πλοία θα προστεθούν σταδιακά στα ήδη υπάρχοντα 12 πλοία της εταιρείας που έχουν μέση ηλικία τα 7 έτη.

Ο Φίλιππος Φιλής, ίδρυσε την εταιρεία το 1996 και είναι Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Lemissoler και ηγείται όλων των δραστηριοτήτων.

Ο όμιλος ειδικεύεται στην πλοιοκτησία, στη διαχείριση πλοίων, στις εμπορικές δραστηριότητες, στην ψηφιακή ναυτιλιακή τεχνολογία και στην Έρευνα και Ανάπτυξη (R&D) σχετικά με την αποδοτικότητα των πλοίων και τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα.

Είναι πρώην Πρόεδρος του Συνδέσμου Εφοπλιστών της Ευρωπαϊκής Κοινότητας (ECSA) και του Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου Κύπρου (CSC) και πρόεδρος του Συνδέσμου Εργοδοτών Εφοπλιστών Κύπρου (CySEA).

Συμμετέχει στις Επιτροπές ABS και DNV και στο Διοικητικό Συμβούλιο του West of England P&I Club και έχει διατελέσει μέλος του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου ( ICS ) και της USB Bank.

Ο Φίλιππος Φιλής κατέχει πτυχίο Μηχανολόγου Μηχανικού από το RWTH Aachen και είναι απόφοιτος της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Χάρβαρντ. Είναι επίσης Επίτιμος Διδάκτωρ από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου.

Ειδικεύτηκε στις εφαρμογές Expert Systems in Logistics και ολοκλήρωσε το Executive Leadership Program (ELP) στο Cyprus International Institute of Management (CIIM).

Έχει επίσης ολοκληρώσει το Private Equity και Venture Capital (PEVC) στο Harvard Business School (HBS). Είναι Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Κυπριακού Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου (CSC). Ενεργεί ως Πρόεδρος της Ναυτιλιακής Επιτροπής του Επιμελητηρίου, το οποίο αντιπροσωπεύει στην Οργάνωση Εφοπλιστών της Ευρωπαϊκής Κοινότητας (ECSA).

Υπενθυμίζεται ότι ο Νηογνώμονας ABS είχε δώσει την έγκριση στην Lemissoler Navigation για τον σχεδιασμό ενός πλοίου μεταφοράς χύδην φορτίου Ultramax 65K DWT που τροφοδοτείται με μεθανόλη, το πρώτο τέτοιο πλοίο μεθανόλης για τη ναυπηγική βιομηχανία της Κίνας.

Ο σχεδιασμός μεθανόλης Lem65ePlus-SDARI, μια κοινή ανάπτυξη των Lemissoler και SDARI, διερευνά τη σκοπιμότητα χρήσης μεθανόλης ως καυσίμου για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος μηδενικών εκπομπών του ΙΜΟ έως το 2050.

Με την εφαρμογή των κανονισμών EU ETS και FuelEU, το σκάφος, όταν καίει πράσινη μεθανόλη, θα έχει υψηλό δυναμικό μείωσης που σχετίζεται με τις εκπομπές άνθρακα.

«Η μεθανόλη είναι μια πολλά υποσχόμενη πηγή καυσίμου για τη μείωση των εκπομπών από τη ναυτιλία και αυτός ο νέος σχεδιασμός από την Lemissoler αποτελεί μια συναρπαστική ευκαιρία για την κινεζική ναυπηγική βιομηχανία να δείξει για άλλη μια φορά την ηγετική της θέση στην απαλλαγή του κλάδου μας από τον άνθρακα. Ο ABS είναι περήφανος που υποστηρίζει αυτά τα καινοτόμα έργα, μοιράζοντας την κορυφαία στον κλάδο καθοδήγησή μας για να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες και τα ναυπηγεία με υπηρεσίες και λύσεις σχετικά με τα εναλλακτικά καύσιμα», δήλωσε ο Βασίλειος Κρουστάλλης, Ανώτερος Αντιπρόεδρος του ABS, Global Business Development.

«Εμείς στη Lemissoler πρωτοπορούμε για άλλη μια φορά σε νέα τεχνολογικά και καινοτόμα σχέδια για τον στόλο μας στον τομέα των πλοίων μεταφοράς ξηρών φορτίων χύδην. Η συνεργασία με την SDARI και τον ABS αποτελεί απόδειξη του πόσα πολλά μπορούν να επιτευχθούν συλλογικά. Αυτός ο νέος, εξελιγμένος σχεδιασμός είναι ένα ακόμη βήμα προς τον στόχο της Lemissoler να επιτύχει μηδενικές καθαρές εκπομπές έως το 2045», δήλωσε ο Φίλιππος Φιλής , Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Lemissoler Navigation.

«Ως σχεδιαστής αυτού του καινοτόμου πλοίου που τροφοδοτείται με μεθανόλη, η SDARI δεσμεύεται πάντα να κατασκευάζει εξατομικευμένες λύσεις και να παρέχει πρακτικές λύσεις στις απαιτήσεις των πελατών, προσφέροντας έναν βελτιστοποιημένο σχεδιασμό για την ικανοποίηση των μελλοντικών ναυτιλιακών κανόνων και κανονισμών», δήλωσε ο Zhou Zhi-yong, Αντιπρόεδρος της SDARI.

Διαβάστε επίσης:

Ναυτιλιακό Συνέδριο Ύδρας: Ουσιαστική και εποικοδομητική συζήτηση για τις γεωστρατηγικές εξελίξεις που επηρεάζουν άμεσα ναυτιλία

Μειωμένη κατά 50% κάθε Πέμπτη η τιμή του εισιτηρίου από Μυτιλήνη για Αϊβαλί με επιστροφή

Σε ρυθμούς ανανέωσης οι Έλληνες εφοπλιστές: Τα παλιά πλοία φεύγουν, τα νέα έρχονται