ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co. (KSOE) ανακοίνωσε χθες ότι έλαβε παραγγελίες για ναυπήγηση πλοίων συνολικής αξίας 1,67 τρισεκατομμυρίων γουόν ή 1,39 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Korea Shipbuilding επίσης γνωστοποίησε ότι συμφώνησε με ένα πλοιοκτήτη με έδρα την Ευρώπη – ενδέχεται να είναι και Έλληνας εφοπλιστής – για να ναυπηγήσει έξι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μήκους 15.000 ισοδύναμων μονάδων (TEU) που θα κινείται με υγροποιημένο φυσικό αέριο.
Τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων θα παραδοθούν σταδιακά στον πελάτη από το πρώτο εξάμηνο του 2024. Με άλλες συμφωνίες, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει ένα πλοίο LNG για έναν Ασιάτη εφοπλιστή, με την παράδοση να έχει προγραμματιστεί για το δεύτερο εξάμηνο του 2024.
Θα ναυπηγήσει επίσης τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων για έναν πελάτη, που δεν κατονομάστηκε, με την παράδοση να ορίζεται το δεύτερο εξάμηνο του 2023.
Το Ναυπηγείο της Κορέας δεν ανέφερε τις τιμές ανά πλοίο. Όμως, η Korea Shipbuilding στοχεύει να κερδίσει εφέτος παραγγελίες αξίας 17,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που είναι υψηλότερες από τον περσινό στόχο των 14,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Το 2021, ωστόσο, είχε παραγγελίες αξίας 22,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η KSOE είναι η μεγαλύτερη Ναυπηγική εταιρεία στον κόσμο, που διαθέτει τις θυγατρικές εταιρείες Hyundai Heavy Industries Co., Hyundai Mipo Dockyard Co. και Hyundai Samho Heavy Industries Co.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Νίκη Παπαθεοχάρη: Δίπλα στη θάλασσα… από τη θάλασσα
- Ευτύχης Βασιλάκης: Κεφαλαιοποίηση στα όρια του 1 δισ. ευρώ και το ξεχασμένο «buy back»…
- Η σφαγή των αμνών, ο super Κόκκαλης και το ράλι της Intralot, τα νέα πλοία του Νίκου Βαρδινογιάννη, ποιος εφοπλιστής είπε «είμαι χαζός», ο νταλαβεριτζής manager σε νέες περιπέτειες και το κάλεσμα του Αποστολόπουλου
- Τράπεζα της Ελλάδος: Αυξήσεις μισθών, έλλειψη προσωπικού οδηγούν σε αύξηση κόστους για τις επιχειρήσεις
