• Ναυτιλία

    Euroseas (Αριστείδης Πίττας): Εξασφάλιση επιπλέον εσόδων 2-4 εκατ. δολαρίων

    Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της EuroDry

    Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της EuroDry


    Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Euroseas Ltd., του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα γνωστοποίησε μια συμφωνία για τον τερματισμό των υφιστάμενων ναυλώσεων για τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων M/ V Rena P και M/V Emmanuel P, ενώ ταυτόχρονα προχώρησε σε νέες ναυλώσεις με 21.000 δολάρια ανά πλοίο την ημέρα.

    Αναλυτικότερα, η εταιρεία συμφώνησε να τερματίσει την τρέχουσα ναύλωση του M/V Rena P, ενός πλοίου 4.250 TEU που ναυπηγήθηκε το 2007, η οποία έληγε αρχικά τον Φεβρουάριο του 2025 κερδίζοντας ναύλο 20.250 δολάρια την ημέρα έως τον Απρίλιο του 2024 και, στη συνέχεια, ναύλο με βάση τον δείκτη CONTEX με κατώτατο όριο 13.000 δολάρια και ανώτατο όριο 21.000 δολάρια την ημέρα.

    Ταυτόχρονα με τον τερματισμό, η εταιρεία έχει συνάψει σύμβαση χρονοναύλωσης για ελάχιστη περίοδο έως ανώτατη περίοδο είκοσι τεσσάρων μηνών κατ’ επιλογή του ναυλωτή, με μεικτό ημερήσιο επιτόκιο 21.000 δολάρια.

    Ομοίως, η εταιρεία συμφώνησε να τερματίσει την τρέχουσα ναύλωση του πλοίου M/V Emmanuel P, ενός πλοίου χωρητικότητας 4.250 TEU που ναυπηγήθηκε το 2005, στο οποίο αρχικά η συμφωνία έληγε τον Μάρτιο του 2025 με τιμή 19.000 δολάρια την ημέρα.

    Ταυτόχρονα με τον τερματισμό της συμφωνίας, η εταιρεία έχει συνάψει νέο συμβόλαιο χρονοναύλωσης για ελάχιστη περίοδο έως ανώτατη περίοδο είκοσι τεσσάρων μηνών κατ’ επιλογή του ναυλωτή, με μεικτό ημερήσιο επιτόκιο 21.000 δολάρια.

    Ο Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε:

    «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι καταλήξαμε σε μια αμοιβαία συμφωνία με τον υπάρχοντα ναυλωτή μας για τον τερματισμό των ναυλώσεων των δύο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μας που κατασκευάστηκαν το 2007 και το 2005 αντίστοιχα, ενώ έχουμε αντικαταστήσει επιτυχώς αυτές τις ναυλώσεις στα 21.000 δολάρια την ημέρα, μετά τον συμφωνημένο τερματισμό των υφιστάμενων ναυλώσεων τους τον Αύγουστο του 2023.

    Αυτές οι ναυλώσεις αναμένεται να συνεισφέρουν μεταξύ 2-4 εκατομμυρίων δολάρια σε επιπλέον έσοδα για την ίδια περίοδο.

    Διατηρώντας μια πολύ υγιή κάλυψη απασχόλησης του στόλου περίπου 95% για το υπόλοιπο του 2023 και περίπου 66% για το 2024 σε πολύ υψηλά επίπεδα, μπορούμε να συνεχίσουμε με ασφάλεια να καταβάλλουμε το τριμηνιαίο μέρισμά μας, να συνεχίσουμε να εφαρμόζουμε το πρόγραμμα επαναγοράς μας και να έχουμε ακόμα σημαντικά κεφάλαια για επενδύσεις σε άλλα ευκαιρίες που θα προκύψουν».

    Διαβάστε επίσης:

    Νέα δωρεά Ιδρύματος Αθηνάς Ι. Μαρτίνου στο 251 ΓΝ Αεροπορίας

    Attica Group: Στο 94,61% το ποσοστό της Strix

    ΟΛΠ: Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο ΔΣ – Οι νέες επιτροπές Ελέγχου, Υποψηφιοτήτων και Αποδοχών



    ΣΧΟΛΙΑ