• Ναυτιλία

    Euroseas (Αρ. Πίττας): Νέα κίνηση της ναυτιλιακής στην hot αγορά των containerships

    Αριστείδης Πίττας, εφοπλιστής

    Αριστείδης Πίττας, εφοπλιστής


    Μία ακόμη επένδυση για την ενίσχυση του στόλου της στην ισχυρή αγορά των containerships πραγματοποίησε η ναυτιλιακή Euroseas, συμφερόντων του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα.

    Η εταιρεία εξαγόρασε το χωρητικότητας 1,740 teu πλοίο Piraeus Trader, κατασκευής 2006, έναντι 25,5 εκατ. δολαρίων.

    Το πλοίο αναμένεται να ενταχθεί στο στόλο της εντός του Οκτωβρίου 2021, θα μετονομαστεί σε Jonathan P. Η χρηματοδότηση της εξαγοράς θα γίνει με ίδια κεφάλαια και τραπεζικό δανεισμό.

    Παράλληλα, η Euroseas έκλεισε συμφωνία για τη ναύλωση του containership διάρκειας τριών ετών, με ημερήσια ναύλα περίπου 26.700 δολάρια.

    Σύμφωνα με την VesselsValue, το πλοίο ανήκε στην Lomar Shipping και η εκτιμώμενη αξία του ανέρχεται στα 26,1 εκατ. δολάρια.

    Ο Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και CEO της Euroseas, σχολίασε: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την εξαγορά του Piraeus Trader, ενός feeder containership, που είναι αδελφό πλοίο δύο άλλων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του στόλου μας, διευρύνοντας το αποτύπωμα μας στον τομέα των feeder containership. Πιστεύουμε ότι αυτή η εξαγορά αποτελεί μια συναλλαγή με περιορισμένο ρίσκο, δεδομένης της τριετούς σύμβασης ναύλωσης που έχουμε συνάψει με ναυλωτή πρώτης κατηγορίας”.

    Σύμφωνα με τον κ. Πίττα, η ναύλωση θα συνεισφέρει περίπου 22 εκατομμύρια δολάρια στα EBITDA κατά τη διάρκεια της σύμβασης, αποφέροντας σημαντική απόδοση στην επένδυση.

    Εκτιμήσεις για την αγορά

    “Η τρέχουσα ισχυρή ζήτηση για εξασφάλιση χωρητικότητας πλοίων μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα, δεν φαίνεται να μειώνεται. Πιστεύουμε ότι τα ευνοϊκά θεμελιώδη της αγοράς μπορεί να διατηρηθούν, καθώς οι αυξανόμενες κανονιστικές απαιτήσεις που θα ισχύσουν το 2023 θα περιορίσουν περαιτέρω την αποτελεσματική προσφορά πλοίων, παρόλο που, κάποια στιγμή, οι εφοδιαστικές και λειτουργικές αναποτελεσματικότητες που αποδίδονται στην πανδημία θα αρχίσουν να εκτονώνονται”, εκτίμησε ο κ. Πίττας.

    “Σε γενικές γραμμές, έχουμε την πρόθεση να συνεχίσουμε την ανάπτυξη με μετρημένο ρίσκο και σταδιακά αυξανόμενο ρυθμό, προκειμένου να καθιερώσουμε την Euroseas ως την βασική εισηγμένη στις ΗΠΑ εταιρεία, με επίκεντρο τα feeder και τα μεσαία containerships”, τόνισε.

    ” Το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των EBITDA με βάση τις τρέχουσες συμβάσεις ναύλωσης των πλοίων μας μέχρι το τέλος του 2023 ύψους περίπου 115 εκατ. δολαρίων, αντιπροσωπεύει περίπου το 50% των συνολικών διαθέσιμων ημερών μας, και μαζί με τα EBITDA που αναμένουμε να επιτύχουμε μετά την ναύλωση και των υπόλοιπων διαθέσιμων ημερών, εντός των επόμενων μηνών, θα αποτελέσουν μία σταθερή βάση για την κίνηση της τιμής της μετοχής μας υψηλότερα, προς την NAV (καθαρή αξία του ενεργητικού) της και, ενδεχομένως, να μας βοηθήσει στην απόκτηση άλλων πλοίων ή στόλων”.

    Εντός του καλοκαιριού, η Euroseas προχώρησε στην παραγγελία δύο οικολογικού τύπου πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας περίπου 2,800 teu έκαστο, τα οποία θα κατασκευαστούν στο κορεάτικο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard. Η παράδοση τους ορίστηκε για το πρώτο και δεύτερο τρίμηνο 2023.

    Το συνολικό τους κόστος θα ανέλθει στα 76 εκατ. δολάρια.

    Διαβάστε ακόμα:

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ