ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εμπορική ανάσα για τις ναυτιλιακές: Η εκεχειρία ΗΠΑ – Κίνας εκτοξεύει τη ζήτηση στη ναυτιλία και ανεβάζει τις τιμές των ναύλων
«Ήταν μια εξαιρετική χρονιά στην οποία επενδύσαμε επίσης σε σύγχρονα πλοία και νέα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Επιπλέον, έχουμε ενισχύσει σημαντικά τη χρηματοοικονομική και μετοχική μας θέση. Ωστόσο, το κόστος μεταφοράς έχει δυστυχώς επίσης αυξηθεί σημαντικά, κυρίως λόγω των λιμένων συμφόρησης στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Rolf Habben Jansen.
Τα έσοδα αυξήθηκαν σε περίπου 26,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι όγκοι μεταφορών ήταν περίπου σύμφωνοι με το επίπεδο του προηγούμενου έτους: 11,9 εκατομμύρια TEU σε σύγκριση με 11,8 εκατομμύρια το 2020 . Ταυτόχρονα, το κόστος μεταφοράς αυξήθηκε πολύ σημαντικά, κατά 17,1% στα 12,2 δισεκατομμύρια δολάρια. «Αυτό οφείλεται ιδίως στην αύξηση των τιμών των bunker και των τιμών ναύλωσης, καθώς και στην «αύξηση του κόστους αποθήκευσης», γνωστοποίησε η εταιρεία.
Διαβάστε επίσης:
Ευρωπαίος εφοπλιστής, ίσως και Έλληνας, ναυπηγεί πλοίο μεταφοράς κοντέινερ αξίας 494 εκατ. δολαρίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο: Πρόταση μομφής κατατέθηκε από την Ακροδεξιά, κατά της Φον ντερ Λάιεν – Παρεμβάσεις των επικεφαλής των πολιτικών ομάδων – Κατά θα ψηφίσει η Φιλοευρωπαϊκή Συμμαχία
- Αποκλειστικό: Σώο το πλήρωμα του πλοίου του εφοπλιστή Μπουδούρογλου που βυθίστηκε από τους Χούθι
- Τραμπ: Ο τερματισμός του πολέμου στη Γάζα είναι “προτεραιότητα” – Συνεχίζονται οι επαφές με το Ιράν
- «Έξι χρόνια διακυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας- Έξι χρόνια μεταρρυθμίσεων στην Υγεία»
