ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Ήταν μια εξαιρετική χρονιά στην οποία επενδύσαμε επίσης σε σύγχρονα πλοία και νέα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Επιπλέον, έχουμε ενισχύσει σημαντικά τη χρηματοοικονομική και μετοχική μας θέση. Ωστόσο, το κόστος μεταφοράς έχει δυστυχώς επίσης αυξηθεί σημαντικά, κυρίως λόγω των λιμένων συμφόρησης στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Rolf Habben Jansen.
Τα έσοδα αυξήθηκαν σε περίπου 26,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι όγκοι μεταφορών ήταν περίπου σύμφωνοι με το επίπεδο του προηγούμενου έτους: 11,9 εκατομμύρια TEU σε σύγκριση με 11,8 εκατομμύρια το 2020 . Ταυτόχρονα, το κόστος μεταφοράς αυξήθηκε πολύ σημαντικά, κατά 17,1% στα 12,2 δισεκατομμύρια δολάρια. «Αυτό οφείλεται ιδίως στην αύξηση των τιμών των bunker και των τιμών ναύλωσης, καθώς και στην «αύξηση του κόστους αποθήκευσης», γνωστοποίησε η εταιρεία.
Διαβάστε επίσης:
Ευρωπαίος εφοπλιστής, ίσως και Έλληνας, ναυπηγεί πλοίο μεταφοράς κοντέινερ αξίας 494 εκατ. δολαρίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η επανάσταση των Functional Drinks: Η νέα Prebiotic Cola αλλάζει τους κανόνες στα αναψυκτικά
- Αρχιμανδρίτης Μελχισεδέκ Αμπελικάκης: Ανάμεσα σε αγίους, μαφιόζους και «βρόμικα» ράσα της Κρήτης
- Ολυμπιακός: Πώς ο Βαγγέλης Μαρινάκης μετέτρεψε την ακαδημία ποδοσφαίρου σε χρυσωρυχείο
- Trade Estates: Στις ράγες οι επενδύσεις των 250 εκατομμυρίων – Ποια έργα καθυστερούν
