ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα δύο παλαιότερα πλοία τύπου panamax του στόλου της πούλησε η χαμηλών τόνων ελληνική ναυτιλιακή Ocean Freighters, συμφερόντων της οικογένειας Μουστάκα, στο πλαίσιο της διαδικασίας ανανέωσης του στόλου της.
Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, η εταιρεία πούλησε το πλοίο Pontovremon (χωρητικότητας 76.300 dwt, κατασκευής 2001) έναντι ποσού άνω των 7 εκατομμυρίων δολαρίων, με online ναυτιλιακές βάσεις δεδομένων να εμφανίζουν πλέον το πλοίο υπό τη διαχείριση της κινεζικής New United Dalian Marine, μετονομασμένο σε Asia Spring. Η πώληση του πλοίου εκτιμάται ότι έγινε στα τέλη Φεβρουαρίου ή στις αρχές Μαρτίου.
Την ίδια περίπου περίοδο, η Ocean Freighters πούλησε ένα ακόμα πλοίο, το Pontonikis (χωρητικότητας74.000 dwt, κατασκευής 2002), έναντι περίπου 7 εκατομμυρίων δολαρίων. Σύμφωνα με την Equasis, το πλοίο διαχειρίζεται πλέον η C&D Prosper Shipping Hong Kong, μετονομασμένο σε Fortune Genius.
Η ελληνική ναυτιλιακή, που μετρά πάνω από 50 χρόνια ιστορίας, έχει ήδη αγοράσει εδώ και δύο χρόνια το kamsarmax Billion Trader II (χωρητικότητας 82.100 dwt, κατασκευής 2007, μετονομάστηκε σε Aeolian Light), με την εταιρεία να εστιάζει πλέον σε νεότερα και μεγαλύτερα kamsarmaxes, που μπορούν πιο εύκολα να βρουν απασχόληση. Στον στόλο της περιλαμβάνονται επίσης άλλα δύο αδελφά kamsarmaxes που βρίσκονται σε αυτόν από κατασκευής τους. Πρόκειται για τα Aeolian Heritage και Aeolian Vision (αμφότερα χωρητικότητας 82.300 dwt, κατασκευής 2011).
Επίσης, στον στόλο της εταιρείας υπάρχει και ένα capesize, το Pontotriton (χωρητικότητας 177.600 dwt, κατασκευής 2007), για το οποίο δαπάνησε ένα μεγάλο ποσό για να το αποκτήσει τη χρονιά που ναυπηγήθηκε.