Οι αγοραπωλησίες πλοίων την περασμένη εβδομάδα επεκτάθηκαν σχεδόν σε όλα τα μεγέθη, από τα τμήματα Newcastlemax έως τα Handysize.

Ξεκινώντας από το υψηλότερο επίπεδο, το Newcastlemax «ATLANTIC LION» – 209K/2020 SWS με σύστημα scrubbers αναφέρθηκε ότι πουλήθηκε έναντι 73,5 δολαρίων ΗΠΑ σε άγνωστους αγοραστές.

1

Επίσης, στα μεγάλα μεγέθη, Κινέζοι αγοραστές απέκτησαν το «CAPE MERLIN» – 206K/2005 Imabari έναντι 23,5 δολαρίων ΗΠΑ.

Μέχρι το Capesize, το «DENSA SHARK» – 179,227/2012 HHI πουλήθηκε σε Κινέζους αγοραστές έναντι 32,5 δολαρίων ΗΠΑ , με βάση την Συνολική Τιμή Συναλλαγής (TC) που συνδέεται με το 101% BCI180 έως τον Ιούνιο του 2026 .

Στην κατηγορία Post Panamax/Kamsarmax, το «OCEAN VENUS» – 93K/2010 Jiangsu Jinling άλλαξε χέρια για 11,5 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, ενώ το «THERESA HAINAN» – 82K/2013 Sainty Shipbuilding πουλήθηκε σε χαμηλή τιμή 16 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ.

Στον τομέα των Panamax, Έλληνες αγοραστές απέκτησαν το «SINOKOR SUNRISE» – 77,731/2011 Jiangsu Eastern για 12,5 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ . Το «BASEL STAR» – 78,821/2009 Sanoyas πουλήθηκε για 13,2 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ , ενώ το «ASSOS» – 76,529/2009 Shin Kasado πουλήθηκε για 14 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, και τα δύο σε αδήλωτα συμφέροντα.

Στην κατηγορία Ultramax/Supramax, οι Έλληνες αγοραστές αγόρασαν το «IVS WINDSOR» – 60K/2016 Oshima για 25,8 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.

Εν τω μεταξύ, οι Κινέζοι αγοραστές απέκτησαν το «CAPTAIN KARAM» – 56K/2006 Mitsui για 11,25 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ . Τέλος, το εύχρηστο «APHRODITE M» – 34K/2011 SPP πουλήθηκε για 12,5 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ .

Η δραστηριότητα του S&P των δεξαμενόπλοιων αυτή την εβδομάδα επικεντρώθηκε στα τμήματα μεσαίου μεγέθους αργού και προϊόντων πετρελαίου, με περιορισμένο αριθμό συναλλαγών να αναφέρεται.

Στον τομέα των Suezmax, το «LOS ANGELES SPIRIT» – 159K/2007 Hyundai Samho αναφέρθηκε ότι πουλήθηκε για περίπου 30 δολάρια ΗΠΑ σε άγνωστους αγοραστές.

Προχωρώντας στην κατηγορία LR2, το «TORM MAREN» – 110K/2008 Dalian άλλαξε χέρια για 29 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ , με τους αγοραστές να παραμένουν άγνωστοι.

Στον τομέα MR2, δύο αδελφά πλοία, το «SEAWAYS OLIVE» – 50K/2008 HMD και το «SEAWAYS STAR» – 50K/2008 HMD, αναφέρθηκε ότι πουλήθηκαν και τα δύο στην περιοχή των 16 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ .

Τέλος, στον τομέα των μικρών δεξαμενόπλοιων, Κινέζοι αγοραστές απέκτησαν το «GINGA KITE» – 20K/2001 Shin Kurushima έναντι 6 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ .

 

Διαβάστε επίσης 

ΥΠΕΘΟ – ΑΑΔΕ: Παράταση έως τις 25 Φεβρουαρίου για τις δηλώσεις φόρου πλοίων δεύτερης κατηγορίας

Σκληρή κόντρα της MSC και της Hapag Lloyd για τον έλεγχο της ΖΙΜ

H TMS του Γιώργου Οικονόμου παρέλαβε το νεότευκτο Parthenon LNG