• Ναυτιλία

    Diana (Σεμίραμις Παληού): Παρήγγειλε άλλα δύο πλοία CSOV – Εξασφάλισε έσοδα 4,03 εκατ. δολάρια

    Σεμίραμις Παληού

    Σεμίραμις Παληού


    Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping, της Σεμίραμις Παληού, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, υπέγραψε συμβόλαιο χρονοναύλωσης με την εταιρεία ST Shipping and Transport της Glencore με έδρα τη Σιγκαπούρη για ένα από τα πλοία panamax, μεταφοράς ξηρού φορτίου.

    Επίσης, η υπεράκτια JV της εταιρείας άσκησε δικαίωμα για την ναυπήγηση για δύο επιπλέον πλοία CSOV.

    Αναλυτικότερα, η ST Shipping έκλεισε το bulker Maera, κατασκευής 2013, χωρητικότητας 75.403 dwt.

    Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης είναι 13.750 δολάρια, μείον μια προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο τουλάχιστον έως τις 20 Νοεμβρίου 2024, με δυνατότητα επέκτασης έως τις 20 Ιανουαρίου 2025 κατ’ ανώτατο όριο.

    Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει στις 28 Ιανουαρίου 2024. Σύμφωνα με την εταιρεία, το πλοίο ναυλώνεται σήμερα στην Cargill International με ακαθάριστο ναύλο 12.000 δολάρια την ημέρα, μείον την προμήθεια 4,75% που καταβάλλεται σε τρίτους.

    Η Diana Shipping υποστηρίζει ότι η απασχόληση του Maera αναμένεται να αποφέρει περίπου 4,03 εκατομμύρια δολάρια ακαθάριστων εσόδων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.

    Η εταιρεία διαχειρίζεται 40 πλοία ξηρού χύδην φορτίου – τέσσερα newcastlemax, εννέα capesize, πέντε post-panamax, έξι kamsarmax, επτά panamax και εννέα ultramax. Η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας είναι περίπου 4,5 εκ. dwt με σταθμισμένη μέση ηλικία τα 10,59 έτη.

    Νωρίτερα αυτό το μήνα, η εταιρεία υπέγραψε συμβόλαιο χρονοναύλωσης με την Stone Shipping για το κατασκευής 2016, πλοίο DSI Aquarius χωρητικότητας 60.309 dwt, και εξασφάλισε επέκταση συμβολαίου για το μετα-panamax bulker Amphitrite με την Cobelfret.

    Η κοινοπραξία Windward Offshore, που αποτελείται από την Diana Shipping, την Blue Star Group, τη SeaRenergy Offshore και τη SeraVerse, άσκησε την επιλογή της να αποκτήσει δύο επιπλέον νεότευκτα πλοία (CSOV) από τη νορβηγική ναυπηγική εταιρεία Vard.

    Μετά την ολοκλήρωση της απόκτησης των δύο επιπλέον CSOV, η Windward Offshore θα έχει συμβόλαια για την απόκτηση τεσσάρων CSOV, με τις παραδόσεις να προγραμματίζονται να πραγματοποιηθούν μεταξύ του τρίτου τριμήνου του 2025 και του τρίτου τριμήνου του 2026.

    Η εταιρεία JV ιδρύθηκε τον περασμένο Οκτώβριο και στην αρχική της φάση, παρήγγειλε δύο πλοία λειτουργίας υπηρεσίας (CSOVs) από τη Vard με δυνατότητα επιλογής για δύο επιπλέον πλοία υπεράκτιων αιολικών υπηρεσιών.

    Διαβάστε επίσης

    Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 4,52 εκατ. δολάρια

    Επιλογή Γιώργου Οικονόμου: Η R. Day φεύγει από την Eagle Bulk για να ενισχύσει την Genco



    ΣΧΟΛΙΑ