ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα καθαρά κέρδη στο τρίτο τρίμηνο του 2025, της Costamare Bulkers του Κωστή Κωνσταντακόπουλου, διαμορφώθηκαν στα 7,4 εκατομμύρια δολάρια (0,30 δολάρια ανά μετοχή), ενώ τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη 5,4 εκατομμύρια δολάρια (0,22 δολάρια ανά μετοχή).
Η ρευστότητα ανήλθε στα 290,5 εκατομμύρια δολάρια για το τρίτο τρίμηνο του 2025.

Ο Γρηγόρης Ζήκος, Διευθύνων Σύμβουλος της Costamare Bulkers Holdings Limited, σχολίασε:
«Αυτό είναι το πρώτο πλήρες τρίμηνο, κατά το οποίο η εταιρεία αναφέρει οικονομικά αποτελέσματα ως ανεξάρτητη, εισηγμένη στο χρηματιστήριο οντότητα.
Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, η Costamare Bulkers είχε καθαρά κέρδη ύψους 7,4 εκατομμυρίων δολαρίων. Με συνολικά μετρητά περίπου 206 εκατομμύρια δολάρια και υποχρεώσεις περίπου 160 εκατομμύρια δολάρια, η εταιρεία κατέχει έναν στόλο 31 πλοίων ξηρού φορτίου χύδην με μέση ηλικία περίπου 13 ετών και μέσο μέγεθος περίπου 91.700 DWT.
Όπως ανακοινώθηκε προηγουμένως, τον Σεπτέμβριο υπογράψαμε μια Συμφωνία Στρατηγικής Συνεργασίας με την Cargill, με την οποία, μεταξύ άλλων, συμφωνήσαμε να μεταφέρουμε σταδιακά στην Cargill το μεγαλύτερο μέρος του χαρτοφυλακίου συναλλαγών μας.
Έχουμε ουσιαστικά μεταφέρει ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο προθεσμιακών φορτίων μας και τις θέσεις FFA, καθώς και την πλειονότητα των ναυλωμένων πλοίων. Σκοπεύουμε να διατηρήσουμε την πλατφόρμα λειτουργίας μας ως αναπόσπαστο μέρος της επιχείρησής μας, εστιάζοντας κυρίως στα Kamsarmaxes με στόχο τη βελτιστοποίηση των κερδών και τη στενή διαχείριση Έκθεση σε καθοδικό κίνδυνο.
Προχωράμε στη στρατηγική μας για την εκποίηση παλαιότερων και μικρότερων πλοίων χωρητικότητας και την αντικατάστασή τους με νεότερα και μεγαλύτερου μεγέθους πλοία. Κατά τη διάρκεια του τριμήνου ολοκληρώσαμε τις πωλήσεις πέντε πλοίων Handysize και ενός πλοίου Supramax και παραλάβαμε ένα Capesize.
Όσον αφορά την αγορά, ο δείκτης Capesize υποχώρησε από τα τέλη Ιουλίου έως τα τέλη Αυγούστου λόγω της υπερβολικής χωρητικότητας και των πιο ήπιων ροών στη Βραζιλία, πριν ανακάμψει στα τέλη Σεπτεμβρίου λόγω των διαταραχών του σιδηρομεταλλεύματος της Αυστραλίας στο τέλος του τριμήνου και των καιρικών συνθηκών στον Ειρηνικό. Τον Οκτώβριο, το σχέδιο της Κίνας να επιβάλει αμοιβαίους λιμενικούς περιορισμούς σε πλοία που συνδέονται με τις ΗΠΑ προκάλεσε μια σύντομη αύξηση των FFA, παρά τον περιορισμένο αντίκτυπο στην αγορά.
Ωστόσο, μετά τη συνάντηση ΗΠΑ-Κίνας στις 30 Οκτωβρίου, τα μέτρα ανεστάλησαν για ένα έτος στο πλαίσιο ενός πλαισίου αποκλιμάκωσης του εμπορίου, οδηγώντας σε χαλάρωση των FFA των Capes. Ωστόσο, καθώς τα μέτρα ανεστάλησαν, έκτοτε έχουν υποχωρήσει».
Διαβάστε επίσης:
Ο Πειραιάς κορυφαίος γαστρονομικός προορισμός αυθεντικότητας στην Ευρώπη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τι είπε ο Μητσοτάκης για τις εκλογές στο «πηγαδάκι» με βουλευτές της ΝΔ στη Βουλή
- Η ΕΤΜΕ επιλέγει τα Ναυπηγεία Σαλαμίνας – Salamis Shipyards για την μεταλλική κατασκευή της πλωτής εξέδρας θαλάσσιας επιτήρησης USSPS
- Ποιος πληρώνει τα ελλείμματα του ΕΛΥΚΩ;
- Βουλγαρία: Αναστολή των βρετανικών κυρώσεων σε διυλιστήρια της Lukoil – Αναμένεται παρόμοια απόφαση από τις ΗΠΑ