Ναυτιλία

Αυξάνει τη συμμετοχή της στη ναυτιλία η οικογένεια Στέγγου – Πιο στενή σχέση με την Technomar του Γ. Γιουρούκου

Κωνσταντίνος, Ανδρέας & Γιώργος Στέγγος (κάτω) Γ. Γιουρούκος, εφοπλιστής


Η οικογένεια Στέγγου ισχυροποιεί την παρουσία της στη ναυτιλία, προχωρώντας στην εξαγορά του 85% ενός ακόμη πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Από τον περασμένο Οκτώβριο, ο όμιλος της Τεχνικής Ολυμπιακής έχει εξαγοράσει μειοψηφικά ποσοστά σε έξι ακόμη containerships, μέσω της Τ.Ο. Shipping Ltd, της εταιρείας που ίδρυσε πέρυσι με έδρα την Κύπρο και η οποία ανήκει κατά 100% στην T.O. International Holding Ltd., εταιρείας συμφερόντων της οικογένειας Στέγγου.

Σε ανακοίνωση της στο χρηματιστήριο η Τεχνική Ολυμπιακή γνωστοποίησε ότι η Τ.Ο. Shipping Ltd συμμετέχει με ποσοστό 85% στην Roma Holding με έδρα τα Νησιά Μάρσαλ, η οποία με τη σειρά της θα προχωρήσει στην εξαγορά ενός containership χωρητικότητας 9,800 teu που ναυπηγήθηκε το 2006, με την ονομασία MSC Roma. Η ναυτιλιακή κατέβαλε για τη συμμετοχή της προκαταβολή ύψους 2,76 εκατ. δολαρίων.

Πρόκειται για το πρώτο πλοίο που αγοράζει με πλειοψηφική συμμετοχή η οικογένεια Στέγγου, καθώς στα έξι προηγούμενα πλοία απέκτησε ποσοστό μόλις 15%.

Στο μεταξύ, ναυλομεσιτικές εταιρείες συνδέουν την εξαγορά του συγκεκριμένου containership αλλά και των υπολοίπων έξι και με την ναυτιλιακή Technomar Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Γιουρούκου.

Το Mononews μέσα από τη στήλη του Wiseman είχε γράψει από τον περασμένο Οκτώβριο ότι μέλη της οικογένειας Στέγγου μετά την πώληση του Πόρτο Καρράς στράφηκαν στη ναυτιλία, επισημαίνοντας μάλιστα ότι ένας εκ των αδελφών Στέγγου,  ο Ανδρέας είναι μέτοχος της Technomar Shipping και της εισηγμένης στην Νέα Υόρκη  Global Ship Lease, επικεφαλής των οποίων είναι ο εφοπλιστής Γιώργος Γιουρούκος.

Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, η συνεργασία έχει επεκταθεί στο μπαράζ εξαγορών που πραγματοποίησε τους τελευταίους τέσσερις μήνες η ναυτιλιακή του κ. Γιουρούκου, καθώς τα χαρακτηριστικά των πλοίων που απέκτησε είναι όμοια με αυτά στα οποία συμμετέχει η Τ.Ο. Shipping. Για το 15% των έξι πλοίων, η εταιρεία έχει καταβάλει περίπου 8 εκατ. δολάρια.

Η νέα εξαγορά αλλάζει τα δεδομένα, καθώς πρόκειται για μία πιο δυναμική κίνηση αφού η ναυτιλιακή της οικογένειας Στέγγου θα έχει στην κατοχή της τη συντριπτική πλειοψηφία, το 85% του πλοίου.

Τα πλοία στα οποία συμμετέχει η οικογένεια Στέγγου 

Πριν από λίγες ημέρες η Τ.Ο. Shipping προχώρησε στη συμμετοχή της με ποσοστό 15% στην εταιρεία STAMATIS B Maritime, η οποία εξαγόρασε containership χωρητικότητας 4,226 teu που κατασκευάστηκε το 2004 και μετονομάστηκε σε Stamati B. Η ναυτιλιακή κατέβαλε για τη συμμετοχή 1,84 εκατ. δολάρια.

Τον Δεκέμβριο 2020 η Τ.Ο. Shipping συμμετείχε με ποσοστό 15% στην σύσταση της ΚLAIPEDA Maritime, η οποία εξαγόρασε containership χωρητικότητας 6,050 teu, κατασκευής 2001, το οποίο μετονομάστηκε σε Torrance. Για τη συμμετοχή κατέβαλε 1,98 εκατ. δολάρια.

Το Νοέμβριο 2020 η Τεχνική Ολυμπιακή ανακοίνωσε τη συμμετοχή της T.O. Shipping με ποσοστό 15% σε τρεις εταιρείες που απέκτησαν αντίστοιχα τρία containerships.

Πρόκειται για την ΚΙΜΙ Maritime LLC με έδρα τα Νησιά Μάρσαλ, η οποία απέκτησε το χωρητικότητας 6.700 teu, κατασκευής 1998 πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με σημαία Λιβερίας, που θα μετονομαστεί σε MARIANNA I και την εταιρεία KALMAR Maritime LLC που εξαγόρασε πλοίο χωρητικότητας 6.320 teu, κατασκευής 1998, επίσης με σημασία Λιβερίας, που θα μετονομαστεί σε AKITETA.

Επίσης, η εταιρεία συμφερόντων της οικογένειας Στέγγου συμμετείχε στην KITHIRA MARITIME η οποία απέκτησε πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 6.000 teu που κατασκευάστηκε το 2001 και επρόκειτο να μετονομαστεί σε Tonsberg. Για τη συμμετοχή της κατέβαλε 1,25 εκατ. δολάρια.

Τον Οκτώβριο η T.O. Shipping απέκτησε έναντι 1,54 εκατ. δολαρίων συμμετοχή με ποσοστό 15% στην εταιρεία AKITETA MARINE LLC, η οποία εξαγόρασε το containerships RIO BLACKWATER κατασκευής 2000. Σύμφωνα με το marinetraffic το πλοίο έχει μετονομαστεί σε ZOI.

Capital Maritime Partners: Σημαντική αύξηση εσόδων και κερδών το 2020 για την εταιρεία του Βαγγέλη Μαρινάκη

Γ. Κούστας: Αξιολόγηση B2 από την Moody’s για την Danaos Corp – Θετικό outlook

Γιώργος και Χρήστος Οικονόμου: Η δικαστική διαμάχη που τους οδήγησε στην εξαγορά τεσσάρων LNG carriers

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση


ΣΧΟΛΙΑ