• Ναυτιλία

    Α. Πίττας: Διεύρυνση ζημιών για την Euroseas στο δ’ τρίμηνο 2019

    Α. Πίττας: Σημαντικό deal από τη Euroseas για τη ενίσχυση του στόλου της

    Αριστείδης Πίττας, εφοπλιστής Euroseas


    Διευρυμένες ζημίες κατέγραψε στο δ’ τρίμηνο 2019 η ναυτιλιακή Euroseas, συμφερόντων του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα, κυρίως λόγω του διπλασιασμού σχεδόν των επιχειρηματικών δαπανών της.

    Η εταιρεία ανακοίνωσε ζημίες ύψους 0,93 εκατ. δολαρίων στο δ’ τρίμηνο 2019, όταν κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2018 οι ζημίες ήταν στα 0,22 εκατ. δολάρια. Οι προσαρμοσμένες ζημίες διαμορφώθηκαν στα 1.6 εκατ. δολάρια, έναντι 0,8 εκατ. δολαρίων ένα χρόνο νωρίτερα, ενώ οι προσαρμοσμένες ζημίες ανά μετοχή ήταν μεγαλύτερες των αναμενομένων, στα 32 σεντς του δολαρίου, αν και αρκετά χαμηλότερες από εκείνες του δ’ τριμήνου 2018 (55 σεντς του δολαρίου).

    Η διεύρυνση των ζημιών αποδίδεται εν μέρει στην αύξηση των λειτουργικών δαπανών από τα 7,6 εκατ. δολάρια στα 12,9 εκατ. δολάρια μέσα σε ένα χρόνο, με τα κόστη λειτουργίας των πλοίων της να εκτοξεύονται στα 7,9 εκατ. δολάρια, από τα 4,5 εκατ. δολάρια στο δ’ τρίμηνο 2018.

    Ο τζίρος της εταιρείας αυξήθηκε στα 13,3 εκατ. δολάρια, έναντι 8 εκατ. δολαρίων ένα χρόνο νωρίτερα, εν μέσω μίας αγοράς που χαρακτηρίστηκε από στασιμότητα, καθώς στη διάρκεια του τριμήνου ο στόλος της αυξήθηκε από τα 11 στα 19 πλοία.

    Ο ετήσιος τζίρος της εταιρείας για το 2019 αυξήθηκε κατά 16,3% σε ετήσια βάση, στα 40 εκατ. δολάρια, ενώ οι προσαρμοσμένες καθαρές ζημίες για το περασμένο έτος διαμορφώθηκαν στα 4,4 εκατ. δολάρια, έναντι 3,5 εκατ. δολαρίων, αν και οι προσαρμοσμένες ζημίες ανά μετοχή περιορίστηκαν από τα 2,51 δολάρια το 2018, στα 1,52 δολάρια το 2019.

    «Στη διάρκεια του δ’ τριμήνου 2019 και στις αρχές του 2020, οι τιμές χρονοναύλωσης containerships έχουν διατηρήσει τα επίπεδά τους, παρά τις ευρύτερες ανησυχίες για την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη και τις ακόμα παρούσες, αν και αποκλιμακούμενες, εμπορικές εντάσεις μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Αριστείδης Πίττας, προσθέτοντας ότι το περασμένο έτος έχει καταγραφεί ως μία από τις χρονιές με τους χαμηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης στην αγορά των containerships.

    «Τον Ιανουάριο του 2020, νέες αβεβαιότητες έκαναν την εμφάνισή τους στην αγορά με την επιδημία του κοροναϊού και τις πιθανές επιπτώσεις στον κόσμο και στην ανάπτυξη του εμπορίου με containerships», επεσήμανε ο ίδιος.



    ΣΧΟΛΙΑ