• Business

    Σαράντης: Αύξηση πωλήσεων 7,37% στο εννεάμηνο, στο +28,57% τα EBITDA

    • NewsRoom
    Ο αντιπρόεδρςο του Ομίλου Σαράντης, Κυριάκος Σαράντης

    Κυριάκος Σαράντης, αντιπρόεδρος του ομίλου Σαράντη


    Αύξηση παρουσίασαν οι πωλήσεις και η κερδοφορία του ομίλου Σαράντης κατά το εννεάμηνο του 2020, κάτι που όπως αναφέρει η εισηγμένη αντικατοπτρίζει την ικανότητά του να αναπτύσσεται, ενώ ταυτόχρονα ανταποκρίνεται αποτελεσματικά σε ένα εξαιρετικά δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον και στις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες που έχουν δημιουργηθεί εξαιτίας της πανδημίας COVID-19.

    Οι πωλήσεις του Ομίλου κατά την διάρκεια του εννεαμήνου του 2020 ανήλθαν σε  286,47 εκ. ευρώ από 266,82 εκ. ευρώ το εννεάμηνο του 2019, αυξημένες κατά 7,37%.

    Στην Ελλάδα οι πωλήσεις έφτασαν τα 103,32 εκ. ευρώ κατά το εννεάμηνο του 2020 συγκριτικά με 91,95 εκ. ευρώ το εννεάμηνο του 2019, αυξημένες κατά 12,36%.

    Στις Ξένες Χώρες, οι πωλήσεις σημείωσαν άνοδο κατά 4,74% και διαμορφώθηκαν σε 183,15 εκ. ευρώ το εννεάμηνο του 2020 από 174,87 εκ. ευρώ το εννεάμηνο του 2019.

    Η κερδοφορία του Ομίλου συνεχίζει να παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη κατά το εννεάμηνο του 2020, υποστηριζόμενη από ισορροπημένα έξοδα διαφήμισης & προώθησης και λειτουργικά έξοδα.

    Ως εκ τούτου, κατά το εννεάμηνο του 2020 τα Κέρδη Προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA)* αυξήθηκαν κατά 28,57%, στα 45,52 εκ. ευρώ από 35,41 εκ. ευρώ, και το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε σε 15,89% από 13,27% το εννεάμηνο του προηγούμενου έτους.

    Τα Κέρδη Προ Φόρων και Τόκων (EBIT) αυξήθηκαν κατά 33,23% το εννεάμηνο του 2020 φθάνοντας τα €36,21 εκ. έναντι €27,18 εκ. το εννεάμηνο του 2019 και το περιθώριο EBIT ανήλθε στο 12,64% το εννεάμηνο του 2020 από 10,19% την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

    Καθ’ όλη τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι ενέργειες της διοίκησης καθοδηγούνται από σαφείς προτεραιότητες σχετικά με την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων του Ομίλου και της κοινωνίας, την αδιάλειπτη επιχειρηματική συνέχεια και τη συνεχή διάθεση προϊόντων υψηλής ζήτησης στην αγορά.

    Σε ολόκληρη τη γεωγραφική περιοχή του, ο Όμιλος απολαμβάνει υψηλή ζήτηση σε κατηγορίες που σχετίζονται με την προσωπική υγιεινή, την υγεία και την οικιακή φροντίδα, ενώ παράλληλα ωφελείται από την άρση της αναστολής λειτουργίας, κατά το 3ο τρίμηνο του 2020, που αφορούσε συγκεκριμένα κανάλια πωλήσεων.

    Για το υπόλοιπο του έτους 2020, η διοίκηση παραμένει αισιόδοξη ότι οι ικανότητες του Ομίλου θα υποστηρίξουν την δυναμική και κερδοφόρα αναπτυξιακή του πορεία μέσα στο δύσκολο αυτό περιβάλλον.

    Το επιτυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο του Ομίλου, η θέση του στην αγορά και η εύρωστη οικονομική του κατάσταση, αποτελούν τα εχέγγυα για την απρόσκοπτη λειτουργία του και την υλοποίηση του στρατηγικού του πλάνου, το οποίο περιλαμβάνει την συνεχή προϊοντική ανάπτυξη και καινοτομία στις στρατηγικές κατηγορίες, την είσοδο σε γειτονικές προϊοντικές υποκατηγορίες, την επέκταση σε νέες αγορές και τις εξαγορές. Αυτό, σε συνδυασμό με την έμφασή ως προς την ανάπτυξη των περιθωρίων κερδοφορίας και την ισορροπημένη διαχείριση ρευστότητα, θα οδηγήσουν σε περαιτέρω ανάπτυξη πωλήσεων, βελτίωση των περιθωρίων κέρδους και συνεχή δημιουργία αξίας στους μετόχους του.

    (€ ΕΚ.) 9Μ ’20 % 9Μ ’19
    ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΟΜΙΛΟΥ 286,47 7,37% 266,82
    ΕΛΛΑΔΑ 103,32 12,36% 91,95
    % 36,07% 34,46%
    ΧΩΡΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ 183,15 4,74% 174,87
    % 63,93% 65,54%
    EBITDA * 45,52 28,57% 35,41
    ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ EBITDA 15,89% 13,27%
    EBIT 36,21 33,23% 27,18
    ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ EBIT 12,64% 10,19%



    ΣΧΟΛΙΑ