• Business

    Σ. Τσαμτσουκάκης (Hard Rock) στο mononews: «Δεν μας πτοεί η πανδημία, σχεδιάζουμε και άλλες επενδύσεις στην Ελλάδα»

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη


    Τη βούληση της Hard Rock Café να συνεχίσει τις επενδύσεις στην ελληνική οικονομία, παρ’ όλες τις αντιξοότητες που δημιουργεί η πανδημία του κορονοϊού σηματοδοτεί το άνοιγμα του νέου καταστήματος της αλυσίδας στο λιμάνι του Πειραιά.

    Αυτό αναφέρει στο mononews.gr ο General Manager της διάσημης αμερικάνικης αλυσίδας στην Ελλάδα, Σταμάτης Τσαμτσουκάκης, επισημαίνοντας πως η παραπάνω κίνηση προετοιμάζονταν εδώ και περίπου ένα χρόνο. «Η υγειονομική κρίση και οι παρενέργειες της δεν στάθηκαν εμπόδιο, ούτε μας πτόησαν από το να υλοποιήσουμε τα πλάνα που είχαμε καταστρώσει», σημειώνει χαρακτηριστικά.

    Οι εργασίες για τη δημιουργία του νέου καταστήματος, το οποίο θα λειτουργεί ως «Pop Up Store» για τους επιβάτες κρουαζιέρας και μόνο ως μπουτίκ ξεκίνησαν πριν τέσσερις μήνες και δεν σταμάτησαν παρά τη σημαντική αύξηση των πρώτων υλών που επιβάρυνε σημαντικά το κόστος. Όπως εξηγεί ο κ. Τσαμτσουκάκης, η εταιρεία θέλει να εξυπηρετήσει τον έστω και αισθητά μειωμένο αριθμό τουριστών κρουαζιέρας που θα έρθουν φέτος στα ελληνικά λιμάνια και παράλληλα να είναι πανέτοιμη και παρούσα όταν αρχίσει η ανάκαμψη του θαλάσσιου τουρισμού.

    Το νέο pop up κατάστημα της Hard Rock στον Πειραιά

    Σπεύδει μάλιστα να υπενθυμίσει ότι η Hard Rock επέλεξε να επαναδραστηριοποιηθεί στην χώρα μας το 2015, σε μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο για την ελληνική οικονομία (τότε επιβλήθηκαν τα capital controls και η Ελλάδα βρέθηκε πολύ κοντά στην έξοδό της από την Ευρωζώνη) και προσθέτει πως ακόμη και στη διάρκεια της πανδημίας, -παρ’ ότι όπως λέει η αναζήτηση προσωπικού δεν ήταν εύκολη υπόθεση-, προχώρησε σε πρόσθετες προσλήψεις.

    Το Ελληνικό

    Τα σχέδια της αμερικάνικης αλυσίδας δεν σταματάνε εδώ. Αντίθετα, υπάρχουν σκέψεις για περαιτέρω ανάπτυξη στην ελληνική αγορά, με επίκεντρο τις αγορές τουριστικού ενδιαφέροντος. Στο τραπέζι είναι και η περίπτωση του Ελληνικού για τη λειτουργία Hard Rock Café ή μπουτίκ καταστημάτων. Σύμφωνα με τον κ. Τσαμτσουκάκη, κρίσιμο ρόλο στην λήψη της απόφασης για την απόκτηση ή μη παρουσίας θα παίξει ο χαρακτήρας που θα πάρει η ανάπλαση της έκτασης του πρώην αεροδρομίου των Αθηνών και κυρίως η ικανότητα του project να προσελκύει σημαντικό αριθμό τουριστών από το εξωτερικό σε ετήσια βάση.

    Σ. Τσαμτσουκάκης

    Όσον αφορά στην πορεία του καταστήματος στο Μοναστηράκι, ο κ. Τσαμτσουκάκης σημειώνει πως κάθε μέρα που περνάει τα πράγματα βελτιώνονται και υπάρχει αύξηση εσόδων κυρίως χάρη στον τουρισμό, την υπηρεσία delivery και κάποιες στοχεύμενες προσφορές για την τοπική αγορά. Κληθείς να σχολιάσει την κατάσταση στον κλάδο της εστίασης υποστηρίζει πως είναι νωρίς για συμπεράσματα και θεωρεί πως στους επόμενους μήνες θα «αποκαλυφθούν» οι πιθανές συνέπειες από τα παρατεταμένα lockdown, όταν και θα αρχίσουν να αποσύρονται σταδιακά όλα τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης και οι πληττόμενες επιχειρήσεις κληθούν τα χρήματα που έλαβαν από την Πολιτεία.

    Ο εμβολιασμός

    Τέλος, αναφορικά με τον εμβολιασμό των εργαζομένων της Hard Rock στην Ελλάδα υπογραμμίζει πως δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποιο σχέδιο να δοθούν χρηματικά ή άλλα κίνητρα, όπως έκανε ο μητρικός όμιλος σε άλλες χώρες του εξωτερικό, λέγοντας πως ο εμβολιασμός είναι προσωπικό θέμα του καθενός, στο οποίο δεν επιθυμεί να παρέμβει η επιχείρηση και προσθέτει πως η εταιρεία ακολουθεί όσα προβλέπει ο νόμος και υποδεικνύει κάθε φορά η κυβέρνηση.

    Το νέο pop up κατάστημα της Hard Rock στον Πειραιά

    Διαβάστε επίσης:

    Πώς θα προχωρήσει προς την ολοκλήρωσή του ο διαγωνισμός για το καζίνο στο Ελληνικό – Το σχέδιο της Mohegan

    Καζίνο Ελληνικού: Το σκεπτικό των αποφάσεων του ΣτΕ για την αποβολή της Hard Rock

    Lamda: Στο 1 δισ. ευρώ η επένδυση στο παράκτιο μέτωπο



    ΣΧΟΛΙΑ