Business

Σ. Παληός: Εταιρεία από το Χονγκ Κονγκ ναύλωσε πλοίο της Diana Shipping

Συμεών Παληός ναυτιλία

Συμεών Παληός, εφοπλιστής Diana Shipping


Τη ναύλωση ενός πλοίου της για χρονική περίοδο επτά έως εννέα μηνών ανακοίνωσε η ναυτιλιακή Diana Shipping, συμφερόντων του Συμεών Παληού, την ώρα που οι τιμές στην αγορά spot βρίσκονται στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 5,5 και πλέον ετών.

Το πλοίο Selina (χωρητικότητας 75.700 dwt, κατασκευής 2010) ναυλώθηκε από την Ausca Shipping με έδρα το Χονγκ Κονγκ, με την τιμή του deal στα 11.750 δολάρια ημερησίως, μείον προμήθεια 5% προς τρίτους. Η τιμή αυτή είναι ελαφρώς χαμηλότερη (κατά 500 δολάρια ημερησίως) από την προηγούμενη ναύλωση του ίδιου πλοίου στις αρχές Φεβρουαρίου, επίσης από εταιρεία του Χονγκ Κονγκ.

Είναι επίσης χαμηλότερη από την πιο πρόσφατη ναύλωση panamax για παρόμοια χρονική περίοδο, αυτήν του πλοίου Irene Madias (χωρητικότητας 79.516 dwt, κατασκευής 2012) από κινεζική εταιρεία, έναντι 13.000 δολαρίων ημερησίως για περίοδο έξι έως οκτώ μηνών.

Και οι προοπτικές φαίνονται ακόμα καλύτερες για τα kamsarmaxes, όπου πρόσφατα είχαμε τη ναύλωση του πλοίου Cape Kennedy (χωρητικότητας 81.391 dwt, κατασκευής 2012) της ελληνικής Cape Shipping από την Al-Ghurair με έδρα τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, έναντι 14.000 δολαρίων ημερησίως.

Όπως αναφέρει το TradeWinds, η Diana Shipping ενδεχομένως να εξασφάλιζε καλύτερη τιμή αν απασχολούσε το πλοίο στην τρέχουσα αγορά spot, όμως η εταιρεία προτιμά σταθερά τις χρονοναυλώσεις. Η μέση τιμή ναύλωσης ενός πλοίου panama με βάση τον Baltic Panamax Index ανήλθε την Τετάρτη στα 16.661 δολάρια ημερησίως, στα υψηλότερα επίπεδα από τον Δεκέμβριο του 2013.


ΣΧΟΛΙΑ