• Business

    Σ. Παληός: Ασταμάτητος ο εφοπλιστής – Νέο επικερδές deal για την Diana

    Συμεών Παληός ναυτιλία

    Συμεών Παληός, εφοπλιστής Diana Shipping


    Ακόμη ένα σημαντικό deal πέτυχε η ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Συμεών Πάληου, αφού εξασφάλισε την άμεση επέκταση μιας χρονοναύλωσης ενός bulker του στόλου της.

    Συγκεκριμένα, η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία ανακοίνωσε πως προχώρησε -μέσω θυγατρικής της- στην επέκταση της υπάρχουσας χρονοναύλωσης ενός panamax bulker με την εταιρεία Glencore Agriculture (με έδρα το Ρότερνταμ). Ο λόγος για το πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίο m/v Leto (χωρητικότητας 81.297-dwt και κατασκευής 2010). Η ναυτιλιακή, με τη συμφωνία αυτή, θα βάζει ημερησίως στα ταμεία της 12.500 δολάρια, μείον 5% προμήθεια προς τρίτους, για μία χρονική περίοδο το λιγότερο 16 μηνών, με maximun διάρκεια τους 19 μήνες. Η νέα «φάση» της χρονοναύλωσης αναμένεται να ξεκινήσει στις 3 Ιανουαρίου του 2018.

    Σημειώνεται πως με βάση την προηγούμενη συμφωνία η ναυτιλιακή της οποίας ηγείται ο κ. Παληός κέρδιζε 7.750 δολάρια την ημέρα, μείον 5% προμήθεια υπέρ τρίτων.

    Σύμφωνα με τη διοίκηση της Diana Shipping, το νέο συμβόλαιο αναμένεται να φέρει στα ταμεία της εταιρείας ακαθάριστα έσοδα περίπου 6 εκατομμύρια δολάρια για τη minimum διάρκεια της ναύλωσης.

    H Diana Shipping διαθέτει έναν μεγάλο στόλο ο οποίος αποτελείται από 50 bulkers (4 Newcastlemaxes, 14 Capesizes, 5 Post-Panamaxes, 5 Kamsarmaxes and 22 Panamaxes). Ο μέσος όρος της ηλικίας του στόλου ανέρχεται στα 8,35 χρόνια ενώ η μεταφορική του ικανότητα αγγίζει τα 5,8 εκατομμύρια deadweight tonnage.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Σ. Παληός: Χριστουγεννιάτικος «μποναμάς» για τον εφοπλιστή

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Οικονόμου: Δύο νέες συμφωνίες με πιστωτές και πώληση πλοίου για την DryShips

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Aρ. Πίττας: Oλοκληρώθηκε η πρώτη φάση ανανέωσης του στόλου της Euroseas



    ΣΧΟΛΙΑ