• Business

    Richemont: Υψηλότερες των προβλέψεων οι πωλήσεις της ιδιοκτήτριας της Cartier στις γιορτές

    • Bloomberg
    Ο πρόεδρος της Richemont, Johann Rupert

    Ο πρόεδρος της Richemont, Johann Rupert


    Ο ελβετικός κολοσσός πολυτελών ειδών Richemont ανακοίνωσε μεγαλύτερες πωλήσεις κατά τη διάρκεια των αγορών της εορταστικής περιόδου, καθώς η ισχυρότερη από την αναμενόμενη ζήτηση για τα ακριβά κοσμήματά του στην Κίνα και τις ΗΠΑ αντιστάθμισαν την επιβράδυνση του κλάδου.

    Ο όμιλος που έχει στο χαρτοφυλάκιο του, μεταξύ άλλων, και το ισχυρό εμπορικό σήμα Cartier, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες αυξήθηκαν κατά 8% κατά τη διάρκεια των τριών μηνών έως τον Δεκέμβριο, σε σύγκριση με την μέση εκτίμηση των αναλυτών για αύξηση 6,91%.

    Οι πωλήσεις στην Κίνα συμπεριλαμβανομένου του Χονγκ Κονγκ αυξήθηκαν κατά 25%, ενώ στην Αμερική αυξήθηκαν κατά 8%.

    Ο αναλυτής της Jefferies, James Grzinic, δήλωσε σε μια έκθεση ότι η απόδοση των πωλήσεων κοσμημάτων της Richemont ήταν «ανθεκτική».

    Οι πωλήσεις από τα κοσμηματοπωλεία της Richemont, στα οποία περιλαμβάνεται και η Van Cleef & Arpels, αυξήθηκαν κατά 12% σε σταθερά νομίσματα στα 3,95 δισεκατομμύρια ευρώ (4,3 δισεκατομμύρια δολάρια).

    Τα έσοδα από το τμήμα πολυτελών ρολογιών του ομίλου, με μάρκες όπως η Vacheron Constantin και η IWC, αυξήθηκαν κατά 3% στα 939 εκατομμύρια ευρώ, οριακά κάτω από τις προσδοκίες.

    Η ζήτηση για ρολόγια πολυτελείας έχει αποδυναμωθεί μετά από την πρωτοφανή έκρηξη που σημείωσε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ωθώντας πολλούς παραγωγούς να αυξήσουν σημαντικά τις τιμές.

    Η Richemont τον Νοέμβριο ανέφερε αιφνιδιαστική μείωση στα κέρδη του πρώτου εξαμήνου.

    Συνολικά, οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 5,59 δισεκατομμύρια ευρώ σε πραγματικές συναλλαγματικές ισοτιμίες, αυξημένες κατά 4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και λίγο πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

    Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 5% κατά τη διάρκεια του τριμήνου.

    Η Richemont και άλλες εταιρείες ειδών πολυτελείας βρέθηκαν αντιμέτωπες με την επιβράδυνση της ζήτησης για τα προϊόντα τους καθώς οι καταναλωτές αποφεύγουν τις δαπάνες για ακριβά προϊόντα, μετά από χρόνια επιθετικών αυξήσεων των τιμών.

    Η βρετανική Burberry Group, κατασκευάστρια της θρυλικής καμπαρντίνας, μείωσε την περασμένη εβδομάδα την πρόβλεψη των ετήσιων κερδών της μετά τις απογοητευτικές πωλήσεις κατά την διάρκεια των Χριστουγέννων.

    Διαβάστε ακόμη:

    Η πολυτέλεια σε δημοπρασία: Ρολόγια, κοσμήματα, τσάντες για λίγους

    Burberry: Απογοήτευσαν οι πωλήσεις των Χριστουγέννων – Κατρακύλα 15% για τη μετοχή

    Montblanc: Η τέχνη της γραφής μέσα από luxury πένες αξίας 1 εκατ. δολαρίων



    ΣΧΟΛΙΑ