• Business

    Public: «Βάζει τη σφραγίδα» του στο ηλεκτρονικό εμπόριο της Ελλάδας

    Χρήστος Καλογεράκης_CEO Public

    Χρήστος Καλογεράκης_CEO Public


    Να αναβαθμίσει συνολικά το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα φιλοδοξεί το Public, μέσα από σειρά σημαντικών επενδύσεων σε logistics, τεχνολογίες και ανθρώπινο δυναμικό συνολικού ύψους 26 εκατ. ευρώ που στοχεύουν στην ενίσχυση των υποδομών του. Το Public, ως ηγέτης στο ελληνικό λιανεμπόριο επιχειρεί να ανοίξει τον δρόμο σε μια νέα και πολλά υποσχόμενη εποχή, διατηρώντας ισχυρό προβάδισμά από τον ανταγωνισμό.

    «Θέλουμε να κάνουμε κάτι για την Ελλάδα και αυτό είναι στο ηλεκτρονικό εμπόριο», αναφέρει ο επικεφαλής Public-MediaMarkt, Χρήστος Καλογεράκης και δηλώνει βέβαιος πως το μέλλον του λιανεμπορίου είναι ηλεκτρονικό.

    Ο κ. Καλογεράκης θεωρεί πως τα επόμενα χρόνια, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις θα αναπτυχθούν αισθητά και στην Ελλάδα, η οποία είναι ακόμη αρκετά πίσω από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Αγγλία και η Ολλανδία, όπου το e-commerce αντιστοιχεί στο 18% και 15% αντίστοιχα των συνολικών πωλήσεων (έναντι 7% που είναι στην Ελλάδα). Το επενδυτικό πλάνο του Public περιλαμβάνει τη δημιουργία logistic center στον Ασπρόπυργο Αττικής, έκτασης 20.000 τ.μ.. Πρόκειται για μια επένδυση ύψους περίπου 5 εκατ. ευρώ, η οποία θα βελτιώσει την ικανότητα διαχείρισης των ηλεκτρονικών παραγγελιών και παράλληλα θα προσδώσει συγκριτικό πλεονέκτημα στην εταιρεία. Επενδύσεις εξετάζονται και στο κομμάτι του last mile, της διανομής δηλαδή των προϊόντων στον τελικό καταναλωτή.

    Οργανωτικές αλλαγές

    Παράλληλα, η εταιρεία προχώρησε και στην αλλαγή της οργανωτικής της δομής δημιουργώντας τις εξής δύο ισχυρές διευθύνσεις: eCommerce Business Unit και Retail Business Unit. Η διεύθυνση ecommerce & marketplace αναδεικνύεται σε στρατηγική προτεραιότητα του CEO της εταιρείας, Χρήστου Καλογεράκη για την επόμενη μέρα και στελεχώνεται με επαγγελματίες από τη διεθνή και εγχώρια αγορά, που θα συνεισφέρουν αποτελεσματικά με τη γνώση και την εμπειρία τους από ανεπτυγμένες αγορές στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η διεύθυνση Retail Business Unit έχει στην ευθύνη της τα δίκτυα των καταστημάτων Public – Media Markt ενεργοποιώντας μια σειρά από συνέργειες προς όφελος του καταναλωτή.

    Κανονικά θα συνεχισθούν και οι επενδύσεις στο δίκτυο των καταστημάτων. Μάλιστα, μέχρι τέλους του έτους αναμένεται να λειτουργήσει ένα νέο κατάστημα MediaMarkt στην Καλαμάτα, έκτασης 1.500 τ.μ ενώ η ομάδα του Retail Business Unit υπό την ευθύνη του Γιάννη Σίμου δεν αποκλείεται να επεκτείνει το νέο concept καταστημάτων, στο οποίο συνυπάρχουν τα καταστήματα Public και MediaMarkt. Σήμερα, λειτουργούν δυο τέτοια καταστήματα στη Λεωφόρο Συγγρού στην Αθήνα και στην Ρόδο.

    Δυναμικά σχέδια υπάρχουν και για το Public Marketplace, το μεγαλύτερο ελληνικό Marketplace στη χώρα. Μέσα σε ένα μήνα πραγματοποιήθηκαν 40 νέες προσλήψεις ταλέντων και προστέθηκαν 350 ελληνικές επιχειρήσεις στην πλατφόρμα, με στόχο να φθάσουν τις 2.500 μέχρι τέλος του έτους. Επιδίωξη της εταιρείας είναι η προσέλκυση εκατοντάδων νέων καταστημάτων και να προσφέρει ακόμα περισσότερες επιλογές στους επισκέπτες και πολλαπλά οφέλη στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

    Να σημειωθεί πως το σχήμα Public MediaMarkt, το οποίο δημιουργήθηκε στα τέλη της περσινής χρονιάς αριθμεί σήμερα 64 καταστήματα (51 Public και 13 MediaMarkt) στην Ελλάδα και απασχολεί πάνω από 2.000 εργαζόμενους ενώ παρουσιάζει τζίρο 450 εκατ. ευρώ.

     



    ΣΧΟΛΙΑ