ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πτωτικά κινήθηκε στο πρώτο του άνοιγμα για φέτος ο δείκτης Baltic Dry Index, που υποχώρησε την Τρίτη στις 953 μονάδες, με τον τομέα των capesizes να είναι ο μόνος που κατέγραψε θετικές ενδείξεις, καθώς οι αναλυτές διαβλέπουν ένα ασταθές πρώτο τρίμηνο στην αγορά του ξηρού φορτίου, προτού αυτή σταθεροποιηθεί στη συνέχεια και αρχίσει να ανακάμπτει.
Από τις ειδήσεις της ημέρας ξεχώρισε η ναύλωση του πλοίου Peloreus (χωρητικότητας 182.000 dwt, κατασκευής 2014) της ναυτιλιακής εταιρείας Star Bulk Carriers, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Πέτρου Παππά, από την ECTP, έναντι 12.000 δολαρίων ημερησίως, ποσό μεγαλύτερο από τα 11.277 δολάρια ημερησίως που είναι η τιμή spot.
Παράλληλα, το πλοίο Lowlands Prosperity (χωρητικότητας 180.000 dwt, κατασκευής 2012) της Cobelfret ναυλώθηκε για 12 μήνες στην τιμή του δείκτη, την ώρα που, σύμφωνα με την Clarksons Platou Securities, οι τιμές για πλοία τύπου capesize είναι σήμερα υπερδιπλάσιες σε σχέση με τα μόλις 4.700 δολάρια ημερησίως που είχαν υποχωρήσει στις αρχές του 2016.
Εξάλλου, η Reuben Brothers εξασφάλισε ναύλωση για το panamax RB Eden (χωρητικότητας 82.000 dwt, κατασκευής 2016) με συμβόλαιο τεσσάρων με επτά μηνών έναντι 7.500 δολαρίων ημερησίως, σύμφωνα με τον Baltic, ποσό υψηλότερο από την τιμή spot που κυμαίνεται στα 6.492 δολάρια ημερησίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: B. Ρέστης: Μυστήριο με την τιμή πώλησης 2 πλοίων του σε Τούρκους
ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Οικονόμου: Έτοιμη για αγορές τάνκερ, bulkers και LNG η DryShips
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ποιοι επενδυτές φοβούνται ακόμα την δραχμή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γιώργος Γεωργακόπουλος (Intrum Hellas): Η απογείωση τζίρου και κερδών και η λειτουργία του… Ophelos
- Το δικαίωμα στον θάνατο
- Πλειστηριασμοί: Η ώρα του «σφυριού» για το ακίνητο φάντασμα της Βάρης – Κορωπίου
- Endor Labs: Η startup του Δημήτρη Στυλιάδη που σήκωσε 93 εκατ. δολάρια και κοιτάζει επέκταση σε νέες αγορές
