• Business

    Protergia: Εξάμηνο μπλε με χρέωση 9,75 λεπτά/κιλοβατώρα και πάγιο €9,90

    Γιάννης Καλαφατάς, CFO ομίλου Mytilineos - Protergia

    Γιάννης Καλαφατάς, CFO ομίλου Mytilineos


    Τη δική της πρόταση στην κατηγορία των μπλε τιμολογίων λίγων μηνών ανακοίνωσε η Protergia με το νέο εξάμηνο μπλε σταθερό τιμολόγιο που λανσάρει στην αγορά.

    Το Protergia Οικιακό Value Safe, το 6μηνο τιμολόγιο της εταιρείας, θα έχει τιμή κιλοβατώρας τα 9,75 λεπτά και πάγιο 9,9 ευρώ. Η ρήτρα αποχώρησης ανέρχεται σε 50 ευρώ και δεν μειώνεται ανάλογα με τον μήνα αποχώρησης.

    Τον Δεκέμβριο το μερίδιο της Protergia στην αγορά ενέργειας ανήλθε σε 14,73%, από 10,74% τον Δεκέμβριο του 2023, ενώ μαζί με τη Volterra (1,79%), που έχει εξαγοραστεί από τη Mytilineos,  φτάνει στο 16,43%.

    Από το 2024 η Protergia έχει αναλάβει την εκπροσώπηση της Αλουμίνιον Ελλάδος  και φέτος το το μερίδιο της εταιρείας στην ελληνική αγορά προμήθειας θα φτάσει το 20%.

    Στόχος της εταιρείας είναι το 2026 να αυξήσει περαιτέρω το μερίδιό της, επωφελούμενη από τη μείωση του μεριδίου της ΔΕΗ από το 55% σήμερα στο 45% τα επόμενα δύο χρόνια.

    Έμφαση στο energy management

    Η Protergia δίνει έμφαση στις δυνατότητες που προσφέρει το energy management αξιοποιώντας την παραγωγή πράσινης ενέργειας του ομίλου σε συνδυασμό  και με άλλες πηγές ενέργειας. Έχει δημιουργήσει ένα νέο εργαλείο το  Virtual Base Load (VBL) που υπόσχεται φθηνότερο ρεύμα για επιχειρήσεις.

    Πρώτος πελάτης για το Virtual Base Load είναι η Αλουμίνιο της Ελλάδος που από 1/1/2024 εκπροσωπείται από την Protergia, και ακολουθούν και άλλοι. Σήμερα είναι σε συζητήσεις με 3 πελάτες στην Ελλάδα και μία στην Ιταλία και στοχεύει να το επεκτείνει.

    Πρόκειται για ένα διμερές συμβόλαιο που συνάπτει με ένα μεγάλο πελάτη, επιχείρηση ή οργανισμό με μεγάλη κατανάλωση ενέργειας και προσφέρει σταθερής ισχύος και σταθερής και χαμηλής τιμής πράσινη ενέργεια για μεγάλο χρονικό διάστημα.

    Στρατηγική της εταιρείας είναι να ενισχύσει τις δυνατότητές της στο energy management ώστε να μειώσει το κόστος αγορών ενέργειας και να αυξήσει την ανταγωνιστικότητα και την αποδοτικότητά της, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που τις δίνει η τεχνολογία.

    Κρίσιμο ρόλο για την βελτίωση της διαχείρισης ενέργειας έχουν τα δεδομένα κατανάλωσης που δίνουν στοιχεία για την πορεία των καταναλώσεων ενέργειας μέσα στη μέρα.

    Και επειδή είναι σημαντικό για την εταιρεία για να έχει πρόσβαση στα δεδομένα κατανάλωσης των νοικοκυριών σχεδιάζει να προχωρήσει στη διανομή στους πελάτες της δωρεάν ψηφιακών μετρητών, σταδιακά, με τους πρώτους 1500 να έρχονται σε λίγους μήνες.

    Διαβάστε επίσης:

    Η θρασύτητα που περνιέται για εξυπνάδα, η άγνοια που καλύπτεται με αποφθέγματα

    Ήλιος – Διαμαντόπουλος: Η ιστορία της επιχείρησης 105 ετών που γέμισε μπαχαρικά την Ελλάδα

    Paolo Gallo (ENAON-Italgas): Έξυπνες ψηφιακές υποδομές για μηδενικές εκπομπές – Πτωτική η τιμή του φυσικού αερίου όχι η ζήτηση



    ΣΧΟΛΙΑ