• Business

    Πόλεμος διοίκησης-εργαζομένων στη ΤΡΑΙΝΟΣΕ λίγο πριν τους Ιταλούς


    Στα “μαχαίρια” είναι οι εργαζόμενοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τη διοίκηση της εταιρείας – και όχι, αυτή τη φορά ο λόγος δεν είναι η ολοκλήρωση της πώλησής της στην ιταλική Ferrovie dello Stato Italiane (που αποτελεί μόνιμο σημείο τριβής μεταξύ των δύο πλευρών), αλλά η δραματική κατάσταση στην οποία βρίσκεται το σιδηροδρομικό δίκτυο στην Ελλάδα, με αφορμή το απίστευτο περιστατικό με τα τρένα του ΟΣΕ που “παγιδεύτηκαν” με 300 επιβάτες για 17 ώρες λόγω κακοκαιρίας ενώ πραγματοποιούσαν το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα.

    Αυτή τη φορά δε μιλάμε απλώς για μία αντιπαράθεση μεταξύ συνδικαλιστών και διοίκησης, αλλά για έναν πραγματικό πόλεμο, με την Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αποστέλλει εξώδικο προς την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, τον Οργανισμό Μεσολάβησης και Διαιτησίας και τον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών και τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να απαντά με ύφος που εξόργισε ακόμα περισσότερο τους εργαζομένους, οι οποίοι καταγγέλλουν ότι πλέον κινδυνεύει η σωματική τους ακεραιότητα λόγω των προβλημάτων στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

    Μεταξύ άλλων, στο εξώδικό τους οι εργαζόμενοι κάνουν λόγο για αρκετά περιστατικά πυρκαγιών και εκτροχιασμών λόγω τεχνικών προβλημάτων, καθώς και για συχνές υπερθερμάνσεις και ακινητοποιήσεις συρμών επειδή δε γίνεται σωστά η συντήρηση των αμαξοστοιχιών, λόγω έλλειψης οικονομικών και ανθρωπίνων πόρων της αρμόδιας εταιρείας συντήρησης του σιδηροδρομικού υλικού, ΕΕΣΣΤΥ.

    Απαντώντας, η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ χαρακτήρισε “εντελώς ανυπόστατους και αυθαίρετους” τους ισχυρισμούς της ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κάνοντας λόγο για δυσφημιστικές αναφορές που εξυπηρετούν άλλες σκοπιμότητες και δεν εκφράζουν το σύνολο των εργαζομένων, αλλά τους συνδικαλιστές, σχολιάζοντας πως “ανάρμοστες περιγραφές για τον ελληνικό σιδηρόδρομο […] μόνο κακό μπορούν να επιφέρουν”. Μάλιστα, η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προειδοποίησε και για ενδεχόμενη προσφυγή στη Δικαιοσύνη για τη “δυσφήμηση” που προκαλούν οι ισχυρισμοί των συνδικαλιστών.

    Πλέον, ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Π. Θεοχάρης και Φ. Τσαλίδης αντίστοιχα, αποτελούν “κόκκινο πανί” για τους εργαζομένους, και μετά την ολοκλήρωση της πώλησης στους Ιταλούς αναμένεται να αποτελέσουν παρελθόν για την εταιρεία, με την Ferrovie να παίρνει από νωρίς μια ιδέα για το πού έχει “μπλέξει”…

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δημοσκόπηση: Απογοητευμένοι οι επτά στους δέκα που ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Είναι αλήθεια. Αθώος ο Λαυρεντιάδης με νόμο του ΣΥΡΙΖΑ. Τον κατηγορούσαν για χειραγώγηση της Alapis

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ένωση Τραπεζών: Τι σηματοδοτεί η έλευση Καραμούζη και η αποχώρηση Γκόρτσου



    ΣΧΟΛΙΑ