• Business

    Πλοίο του Αγγελικούση συγκρούστηκε με αλιευτικό στη Θάλασσα της Ανατολικής Κίνας


    Παγκόσμιο ενδιαφέρον έχει προκαλέσει η σύγκρουση ενός πλοίου τύπου capesize της Anangel (οικογένεια Αγγελικούση) με κινεζικό αλιευτικό σκάφος στη -διεκδικούμενη από την Κίνα και την Ιαπωνία- Θάλασσα της Ανατολικής Κίνας, που προκάλεσε τη βύθιση του αλιευτικού.

    Σύμφωνα με τα κινεζικά και ιαπωνικά ΜΜΕ, το περιστατικό συνέβη το πρωί της Πέμπτης 65 χιλιόμετρα ανοιχτά του νησιού Uotsuri της Ιαπωνίας, κι ενώ το πλοίο Anangel Courage (χωρητικότητας 205.900 dwt, έτος κατασκευής 2013) πραγματοποιούσε δρομολόγιο από την Nantong της Κίνας με προορισμό το Hedland της Αυστραλίας.

    Βίντεο που αναρτήθηκε σε ιαπωνική ιστοσελίδα δείχνει την επιχείρηση διάσωσης μελών του πληρώματος του αλιευτικού, που βρέθηκαν στη θάλασσα μετά τη βύθιση του σκάφους,  ενώ υπάρχουν αναφορές και για αγνοούμενους.

    https://www.youtube.com/watch?v=j1fZOtTdkzE

    Το Anangel Courage δεν υπέστη ζημιές, ενώ κανένα μέλος του πληρώματός του δεν τραυματίστηκε. Ωστόσο, το πλοίο κρατείται από τις αρχές στο πλαίσιο έρευνας για το ατύχημα.

    Ο λόγος που το ατύχημα προκάλεσε μεγάλο ενδιαφέρον είναι η συνεχιζόμενη διαμάχη μεταξύ Κίνας και Ιαπωνίας στην περιοχή της Θάλασσας της Ανατολικής Κίνας, όπου συνέβη το περιστατικό, καθώς στο σημείο της σύγκρουσης έσπευσαν άμεσα Ιάπωνες διασώστες, αφού ειδοποιήθηκε η ιαπωνική ακτοφυλακή. Πάντως, το βρετανικό δίκτυο BBC αναφέρει ότι το Πεκίνο εξέφρασε την εκτίμησή του στην Ιαπωνία για τις ενέργειές της μετά το συμβάν.

    Σημειώνεται ότι σύμφωνα με το βρετανικό οίκο Clarkson’s, ο όμιλος Αγγελικούση βρίσκεται πρώτος στη λίστα με τους 40 μεγαλύτερους Έλληνες εφοπλιστές με βάση τη μεταφορική ικανότητα του στόλου του, καθώς διαθέτει 137 πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 26,02 εκατ. dwt. Ο στόλος του ομίλου αποτελείται από 50 bulk currier που τα διαχειρίζεται η Anangel Μaritime, από 30 πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers) που τα διαχειρίζονται οι Μaran Gas τα 21 και η καταριανή ναυτιλιακή εταιρεία Nakilat τα 9 και 57 δεξαμενόπλοια που τα διαχειρίζεται η Maran Tankers.

    Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr:

    http://www.mononews.gr/evangelos-pistiolis/67123



    ΣΧΟΛΙΑ