ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την πρόθεσή της να αυξήσει τις διαφημιστικές δαπάνες της το 2021, ενόψει της «επιστροφής» διοργανώσεων που φέτος ακυρώθηκαν λόγω της πανδημίας, ανακοίνωσε η Coca Cola HBC.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας εμφιάλωσης, Zoran Bogdanovic, δήλωσε στο Reuters ότι το 2021 η εταιρεία θα δώσει περισσότερα χρήματα στο μάρκετινγκ, σε σχέση με φέτος, καθώς περιμένει να δει «ένα είδος νέας κανονικότητας».
«Θα ενεργοποιήσουμε το Πάσχα, το Euro -που μετατέθηκε για το 2021- και ευελπιστούμε ότι θα γίνουν και οι Ολυμπιακοί κάποια στιγμή το τρίτο τρίμηνο», ανέφερε.
Η HBC περιόρισε φέτος τις δαπάνες της για να προστατευθεί και από το πλήγμα της πανδημίας και, όπως δήλωσε στο Reuters ο οικονομικός διευθυντής της, Μιχάλης Ήμελλος, «ένα καλό ποσοστό» από τις εξοικονομήσεις των 120 εκατ. ευρώ της εταιρείας θα γίνουν μόνιμες λόγω της αλλαγής στον τρόπο εργασίας.
Νωρίτερα, η Coca Cola HBC ανακοίνωσε σημαντική βελτίωση της εμπορικής δραστηριότητας το τρίτο τρίμηνο με ανάκαμψη των πωλήσεων στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης και αύξηση των πωλήσεων στο κανάλι της εντός σπιτιού κατανάλωσης.
Διαβάστε ακόμη: Coca Cola HBC: Ανέκαμψαν οι πωλήσεις στην εκτός σπιτιού κατανάλωση το γ’ τρίμηνο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Διονύσης Θεοδωράτος στο mononews: Να δοθούν κίνητρα για την επιδότηση νεότευκτων ακτοπλοϊκών πλοίων και να επικαιροποιηθούν οι επιδοτούμενες γραμμές
- Το τσίρκο της Ζωής, η αίγλη του Διαμαντή, η φωνή του γαϊδάρου και μια κρουαζιέρα στα νησιά
- Αίθριος καιρός σήμερα με πιθανότητα βροχής τοπικά
- ITX Ελλάς: Στα 800 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις στην Ελλάδα – Ωθηση από τα νέα Zara σε Πειραιά και Τσιμισκή
