• Business

    Παράταση στην πώληση Νηρέα-Σελόντα-Aρχές του 2018 η κατάθεση των προσφορών

    νηρέας


    Παράταση για μετά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς πήρε η πώληση του Νηρέα και της Σελόντα. Πηγές με γνώση της υπόθεσης αναφέρουν πως η κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών μετατέθηκε για τις 15 Ιανουαρίου του νέου έτους ύστερα από αίτημα των υποψήφιων επενδυτών, οι οποίοι ζήτησαν περισσότερο χρόνο για να ολοκληρώσουν την πρότασή τους.

    Οι ίδιες πηγές εκφράζουν την αισιοδοξία τους για την έκβαση του διαγωνισμού και τονίζουν πως τα μηνύματα που έρχονται είναι πολύ ενθαρρυντικά.

    Υπογραμμίζουν ότι τα σχήματα που συμμετείχαν στην πρώτη φάση, παραμένουν στο παιχνίδι και εκτιμούν πως δεν θα υπάρξουν αποχωρήσεις της τελευταίας στιγμής ενώ θεωρούν σίγουρο πως οι προσφορές που θα υποβληθούν θα αφορούν στην απόκτηση των δυο εταιρειών μαζί, και όχι ως ξεχωριστές οντότητες καθώς έτσι εξυπηρετείται ο στόχος της δημιουργίας ενός ισχυρού πόλου στην παγκόσμια ιχθυοκαλλιέργεια.

    Κύκλοι προσκείμενοι σε επενδυτή που διεκδικεί με αξιώσεις τον Νηρέα και τη Σελόντα δεν κρύβουν την ενόχλησή τους για την καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του διαγωνισμού, λέγοντας πως δεν περίμεναν να δοθεί περιθώριο ενός μήνα στην υποβολή των δεσμευτικών προσφορών.

    «Ένα διάστημα δέκα ημερών θα ήταν κάτι φυσιολογικό… όχι όμως και ένας μήνας», σημειώνουν χαρακτηριστικά.

    Κορυφώνεται η αγωνία

    Από την άλλη πλευρά, παράγοντες της αγοράς αναφέρουν ότι είναι απόλυτα φυσιολογικό να υπάρχει ένταση όσο πλησιάζει η «ώρα της αλήθειας» και τονίζουν πως αργά ή γρήγορα θα μάθουμε ποιος θα αποκτήσει τις δυο υπερδυνάμεις της μεσογειακής ιχθυοκαλλιέργειας.

    Υπενθυμίζεται ότι ενδιαφέρον για την απόκτηση του Νηρέα και της Σελόντα έχουν εκδηλώσει η Amerra (ελέγχει ήδη την Ανδρομέδα), το επενδυτικό κεφάλαιο της Oaktree καθώς και τα funds Panaxia, Butterfly, το Duet Group και το αμερικανικό επενδυτικό κεφάλαιο Tinicum Inc. (Pontos Aqua) που όμως λέγεται πως δεν θα συμμετάσχει στην τελική φάση.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Απροσδόκητη αύξηση των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ – “Μαύρο χρήμα” ενισχύει την κατανάλωση

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Λ. Παπακοσμάς (P&G): «Σε τέσσερεις αλυσίδες το 85% του τζίρου των σούπερ μάρκετ»

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σ. Δρυς (Foodstandard): «Θησαυρό 50 δισ. κρύβει ο αγροδιατροφικός τομέας»



    ΣΧΟΛΙΑ