• Business

    Παλίρροια Σουλιώτης: Ανεβάζει στροφές για τζίρο πάνω από 115 εκατ. ευρώ

    • Άννα Διανά
    Κώστας Σουλιώτης, πρόεδρος της Παλίρροια-Σουλιώτης

    Κώστας Σουλιώτης, πρόεδρος της Παλίρροια


    Ενοποιημένες πωλήσεις άνω των 115 εκατ. ευρώ και αύξηση του όγκου πωλήσεων 14% έχει ως στόχο της φετινή χρονιά η Παλίρροια Σουλιώτης.

    Η βιομηχανία από τα Πολιτικά Ευβοίας, που πέρσι εξαγόρασε τη βιομηχανία ζυμών Τσαμπάσης, συνεχίζει να διαγράφει αναπτυξιακή πορεία.

    Με όχημα κυρίως το σήμα κατατεθέν της, τα ντολμαδάκια, η εταιρεία συμφερόντων της οικογένειας Σουλιώτη, στην οποία έχει επενδύσει και το fund του Βασίλη και Νέλλης Κάτσου, στοχεύει στη περαιτέρω διείσδυσή της στην αγορά των ετοίμων γευμάτων εντός και Ελλάδος.

    «Πέρυσι η εταιρεία χρειάστηκε 5.500 τόνους αμπελόφυλλα για την παραγωγή ντολμά, φέτος μαζέψαμε 6.800 τόνους αμπελόφυλλα» σύμφωνα με τα όσα είπε στο mononews ο επικεφαλής της εταιρείας κ. Κώστας Σουλιώτης στο περιθώριο της έκθεσης HoReCa. Το 2023 η ανάπτυξη ήταν στο 12% με τις πωλήσεις να ξεπερνούν το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ.

    Με την εξαγορά της βιομηχανίας ζύμης Τσαμπάσης, η Παλίρροια διαθέτει πλέον ένα ολοκληρωμένο portfolio ελληνικών συνταγών που διεκδικεί υψηλότερες επιδόσεις στα διεθνή ράφια όπου έχει σημαντική παρουσία.

    Ισχυρή διεθνής παρουσία

    Διαθέτοντας συνολικά επτά εργοστάσια σε Ελλάδα, Βουλγαρία, Κίνα και Ιορδανία, με αιχμή τα ντολμαδάκια έχει παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες και τα προϊόντα της βρίσκονται στα ράφια μεγάλων αλυσίδων από τη Lidl μέχρι την Aldi και από τη Sprouts Farmer Market μέχρι τον αμερικανικό κολοσσό Walmart, συνεργασία που ξεκίνησε πέρυσι.

    Έτοιμα γεύματα ψυγείου και κατάψυξης, προϊόντα ραφιού, ένα ολοκληρωμένου μενού υπό το brand Greek Originals αλλά και ζύμες, όλα εστιασμένα στην ελληνική κουζίνα συνθέτουν έναν ευρύτερο όμιλο τροφίμων που στοχεύει σε μεγαλύτερη διείσδυση στις διεθνείς αγορές και στο retail.

    Τα ντολμαδάκια αποφέρουν περίπου το 35% του κύκλου εργασιών, 25% εισφέρουν οι κατεψυγμένες ζύμες, 5% τα προϊόντα ψυγείου, με την τελευταία κατηγορία να παρουσιάζει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Εξάλλου το 65% του τζίρου της εταιρείας προέρχεται από private label προϊόντα που παράγει για λογαριασμό μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ ανά τον κόσμο.

    Επενδύσεις 19 εκατ. ευρώ στη διετία

    Σε επενδυτικό επίπεδο, η εταιρεία βρίσκεται στη φάση υλοποίηση του σχεδιασμού της που αφορά σε συνολικά κεφάλαια 18-19 εκατ. ευρώ για την διετία 2023-2024.

    Το επενδυτικό πλάνο επικεντρώνεται στην επέκταση της μονάδας της Τσαμπάσης στο Άργος αλλά και την ενδυνάμωση των υπόλοιπων μονάδων στην κατεύθυνση της περαιτέρω ενίσχυσης της παραγωγικής δυναμικής.

    Σε ό,τι αφορά στο μέτωπο των τιμών, η εταιρεία δεν έχει προγραμματίσει για φέτος ανατιμήσεις με τις τελευταίες αναπροσαρμογές τιμών της τάξης του 17-18% να είναι το 2022.

    Η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα και οι καθυστερήσεις στη μεταφορά των κοντέινερ έχουν οδηγήσει σε εκτόξευση των μεταφορικών, κάτι όμως με το οποίο δεν επιβαρύνεται η Παλίρροια, αλλά η μεταφορική ως εκ τούτου δεν αναμένεται να υπάρχει επίπτωση στις τιμές.

    Διαβάστε επίσης:

    Metro Cash & Carry: «Απόβαση» στα νησιά με νέο μοντέλο καταστήματος

    Αρ. Παντελιάδης (METRO): Το «μπλόκο» στις προσφορές φρέναρε μία στις πέντε ανατιμήσεις

    Efood: Βάζει… πόδι στο last mile



    ΣΧΟΛΙΑ