• Business

    ΟΠΑΠ: Στα 118 εκ. ευρώ τα καθαρά κέρδη στο πρώτο τρίμηνο

    • NewsRoom
    Ο CEO του ΟΠΑΠ, Γιαν Κάρας

    Γιαν Κάρας, CEO ΟΠΑΠ


    Αύξηση της κερδοφορίας της κατέγραψε η ΟΠΑΠ κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023 όπως ανακοίνωσε η εισηγμένη.

    Ειδικότερα:

    Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) α’ τριμήνου 2023 ανήλθαν σε €527,4εκ. αυξημένα κατά 15,4% σε ετήσια βάση ως αποτέλεσμα του επιτυχημένου εμπορικού πλάνου και του γενικότερου θετικού κλίματος στις retail δραστηριότητες, με την εταιρεία να επιτυγχάνει σημαντική ανάπτυξη τόσο στο επίγειο όσο και στο διαδίκτυο.

    Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) α’ τριμήνου 2023 αυξήθηκαν κατά 16,4% στα €196,5εκ. (α’ τρίμηνο 2022: €168,8εκ.) ή αυξημένα κατά 12,7% σε συγκρίσιμη βάση, ως αποτέλεσμα των αυξημένων εσόδων.

     Λειτουργικά έξοδα α΄ τριμήνου 2023 στα €88,9εκ., οριακά υψηλότερα κατά 0,4% σε ετήσια βάση (α’ τρίμηνο 2022 στα €88,6εκ.) επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή μας στη συγκράτηση του λειτουργικού κόστους.

    Τα καθαρά κέρδη το α’ τρίμηνο 2023 ανήλθαν σε €118,0εκ. (α’ τρίμηνο 2022: €88,3εκ.), αυξημένα κατά 33,6% σε ετήσια βάση ή αυξημένα κατά 25,7% σε συγκρίσιμη βάση στα €118,3εκ., βοηθούμενα επίσης από τη μείωση της χρηματοοικονομικής μόχλευσης.

    Ισχυρή ταμειακή θέση με το δείκτη Καθαρού Δανεισμού/LTM Ebitda να διαμορφώνεται στο 0,1x (0,03x συμπεριλαμβανομένων των μισθώσεων).

    Η συνεχής προσήλωσή μας στην αναβάθμιση των προϊοντικών προτάσεων προς τους πελάτες, ψηφιοποιώντας το δίκτυό μας και παράλληλα ενδυναμώνοντας το κοινωνικό στοιχείο στην εμπειρία του retail, βρίσκεται στο επίκεντρο της Fast Forward στρατηγικής της.

    Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου ο Jan Karas, Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΠΑΠ, ανέφερε:

    «Έπειτα από το εντυπωσιακό τέταρτο τρίμηνο του 2022, ο ΟΠΑΠ ξεκίνησε δυναμικά το 2023, σημειώνοντας ισχυρή οργανική ανάπτυξη. Η σημαντική κερδοφορία του πρώτου τριμήνου του 2023 αντανακλά την ελκυστική πρότασή μας προς τους πελάτες, καθώς και την ενισχυμένη λειτουργική αποδοτικότητά μας.

    Συνολικά, σημαντική πρόοδος έχει επιτευχθεί σε όλους τους πυλώνες της επιχειρηματικής στρατηγικής Fast Forward του ΟΠΑΠ. Μεταξύ άλλων, έχουμε βελτιώσει περαιτέρω τα προϊόντα μας και έχουμε αναβαθμίσει την εμπειρία των πελατών μας.

    Η ανανεωμένη πλατφόρμα αθλητικού στοιχηματισμού του Pamestoixima.gr προσφέρει ένα ελκυστικό προϊόν, γεγονός που ενισχύει την αλληλεπίδραση με τον πελάτη.

    Επιπλέον, η νέα iLoterry πλατφόρμα μας, το Opaponline.gr, εντείνει το ψηφιακό αποτύπωμά μας, δίνοντας στον ΟΠΑΠ τη δυνατότητα να παρέχει την πιο ολοκληρωμένη online πρόταση στην αγορά και να προσφέρει ακόμη περισσότερη διασκέδαση στους πελάτες του. Ακόμη, το OPAP Store App συνεχίζει να αποδίδει καρπούς, αναδεικνύοντας τον απτό αντίκτυπο των πρωτοβουλιών μας για την ψηφιοποίηση της εμπειρίας των πελατών στα καταστήματα μας.

    Κοιτώντας προς το μέλλον, παραμένουμε κατάλληλα τοποθετημένοι για τα επόμενα κεφάλαια ανάπτυξης της εταιρείας μας. Ταυτόχρονα, είμαστε σε διαρκή ετοιμότητα, ώστε να διασφαλίσουμε ότι ο ΟΠΑΠ αξιοποιεί πλήρως τις ευκαιρίες που εμφανίζονται στην αγορά, ενώ παράλληλα ανταποκρίνεται στις δεσμεύσεις του για τη βιωσιμότητα και την κοινωνική προσφορά».

    Διαβάστε επίσης

    ΚΡΙ-ΚΡΙ: Στα 6,68 εκ. ευρώ τα καθαρά κέρδη στο πρώτο τρίμηνο

    Autohellas: Στα 221,6 εκ. ευρώ ο κύκλος εργασιών στο α΄ τρίμηνο

    Quest: Στα 286 εκ. ευρώ οι πωλήσεις στο α’ τρίμηνο – Στα 19,5 εκατ. ευρώ τα EBITDA



    ΣΧΟΛΙΑ