• Business

    Ο John Fredriksen θέτει τις βάσεις για μία εταιρεία-μεγαθήριο στην αγορά των OSV

    John Fredriksen

    John Fredriksen, εφοπλιστής Frontline και Ocean Gold


    Μία εταιρεία-μεγαθήριο στην αγορά των πλοίων ανεφοδιασμού υπεράκτιων (offshore) μονάδων δημιουργεί ο εφοπλιστής John Fredriksen, δρομολογώντας τη συγχώνευση της Deep Sea Supply με την Solstad Offshore του Kjell Inge Rokke και την προβληματική Farstad Shipping.

    Οι Fredriksen και Rokke συμφώνησαν σε ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης της Farstad, η οποία θα συγχωνευθεί με τις δικές τους εταιρείες σε μία οντότητα, που θα αποτελέσει μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου, με κύριο μέτοχο τη Solstad.

    “Όπως έχει ήδη πει μια σειρά ειδικών της αγοράς, η κατακερματισμένη νορβηγική βιομηχανία OSV χρειάζεται ενοποίηση. Συμφωνώντας στην ολοκλήρωση της αναδιάρθρωσης της Farstad και στη συνεργασία για την προτεινόμενη συγχώνευση, οι κύριοι δανειστές, οι κάτοχοι ομολόγων και οι ιδιοκτήτες της οικογένειας, με την υποστήριξη επενδυτών, κάνουν μία συλλογική προσπάθεια να διασφαλίσουν την επιτυχή αναχρηματοδότηση της Farstad Shipping και να δημιουργήσουν μία νέα και ισχυρή εταιρεία OSV που θα λειτουργεί εκτός της Νορβηγίας, στα πιο υψηλά επίπεδα της διεθνούς αγοράς OSV”, αναφέρουν σε σχετική τους ανακοίνωση οι τρεις πλευρές, εξηγώντας πως με την κίνηση αυτή “παρέχουμε στη Farstad, τη Solstad και την Deep Sea Supply μία βιομηχανική πλατφόρμα για την αντιμετώπιση της τρέχουσας ύφεσης στην αγορά OSV και την σωστή τοποθέτηση για την αξιοποίησης μίας ανάκαμψης της αγοράς”.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι , αν το deal τελικά ολοκληρωθεί, η νέα εταιρεία που θα σχηματιστεί, ονόματι Solstad Farstad, θα διαθέτει έναν στόλο 154 πλοίων, και ειδικότερα 33 πλοίων CSV, 66 PSV και 55 AHTS, ενώ εκτιμάται ότι με την κίνηση αυτή τα ετήσια κόστη της εταιρείας θα είναι μειωμένα κατά 48,5 με 78,8 εκατομμύρια δολάρια.

    Ως διευθύνων σύμβουλος της νέας εταιρείας θα προταθεί ο Lars Peder Solstad, ενώ η έδρα της εταιρείας θα είναι στο Skudeneshavn της Νορβηγίας.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν από λίγες εβδομάδες ο Kristian Siem είχε βρεθεί κοντά στην εξαγορά της Farstad, η οποία όμως τελικά δεν προχώρησε.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Απίστευτο. Ο εφοπλιστής Θ. Βενιάμης καταγγέλει: στα καράβια μας μπορούν να βρουν δουλειά 50.000 Έλληνες. Και τώρα είναι μόνο 5!!!

    ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Μ. Γουλανδρή – Φ. Λαιμός: Ο «πριγκιπικός» γάμος και οι δύο γαμήλιες δεξιώσεις (pics – video)

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Στο στόχαστρο του κράτους τώρα και τα… ποδήλατα



    ΣΧΟΛΙΑ