• Business

    Ο ιταλικός όμιλος Fincantieri προχώρησε σε κοινοπραξία στην Κίνα ύψους 3,74 δισ. δολαρίων

    Ο CFO Fabrizio Palermo (αριστερά) και ο CEO Giuseppe Bono του ομίλου Fincantieri


    Ένας από τους ηγέτες της κατασκευής κρουαζιερόπλοιων σε παγκόσμιο επίπεδο, ο ιταλικός όμιλος Fincantieri προχώρησε σε συμφωνία κοινοπραξίας με τον κινεζικό κολοσσό China State Shipbuilding Corporation (CSSC), τα μεγαλύτερα κρατικά ναυπηγεία στην Κίνα, με σκοπό την ανάπτυξη και τη στήριξη της βιομηχανίας κρουαζιέρας της ασιατικής χώρας.

    Η συμφωνία αυτή προβλέπει το σχεδιασμό και την πώληση κρουαζιερόπλοιων αποκλειστικά προορισμένων και εξατομικευμένων για την κινεζική και την ασιατική αγορά. Τα πλοία αυτά θα κατασκευαστούν σε μια από τις μονάδες ναυπήγησης της CSSC, τα ναυπηγεία Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding (SWS), κάνοντας χρήση μιας τεχνολογικής πλατφόρμας την οποία θα παρέχει η Fincantieri.

    Για να διασφαλιστεί η επιτυχία της κοινοπραξίας και να αξιοποιηθεί στο μέγιστο η τεχνογνωσία και η εμπειρία που έχει η Fincantieri σε παγκόσμιο επίπεδο στην κατασκευή κρουαζιερόπλοιων, η συμφωνία προβλέπει ότι ο ιταλικός όμιλος θα παρέχει επίσης και συμβουλευτικές υπηρεσίες και βασικά εξαρτήματα των πλοίων στην κοινοπραξία και στα ναυπηγεία SWS.

    Το κρουαζιερόπλοιο Costa Magica της Costa Crociere που έχει ναυπηγηθεί από τη Fincantieri
    Το κρουαζιερόπλοιο Costa Magica της Costa Crociere που έχει ναυπηγηθεί από τη Fincantieri

    Σύμφωνα με το κινεζικό υπουργείο Μεταφορών (ΜΟΤ) η αγορά κρουαζιέρας στην Κίνα επεκτάθηκε σημαντικά τα τελευταία χρόνια φτάνοντας το 1 εκ. επιβάτες το 2015. Προβλέπεται ανάπτυξη της τάξεως των 4,5 εκ. επιβατών μέχρι το 2020 έτσι ώστε η Κίνα να γίνει ο δεύτερος μεγαλύτερος προορισμός κρουαζιέρας στον κόσμο μετά τις ΗΠΑ. Μέχρι το 2030, προβλέπεται να αυξηθεί η κίνηση στους 8-10 εκ. επιβάτες ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης σε ετήσια βάση θα είναι διψήφιος.

    Η κοινοπραξία προβλέπει την κατασκευή πέντε κρουαζιερόπλοιων συνολικού κόστους 3,74 δισ. δολαρίων, το καθένα χωρητικότητας 133.500-gt. Η κατασκευή τους αναμένεται να ξεκινήσει το 2017. Τη χρηματοδότηση της συμφωνίας έχει αναλάβει ένα βιομηχανικό fund για κρουαζιερόπλοια που στηρίζεται από πέντε κινεζικές τράπεζες, ανάμεσά τους η Bank of China, η Αγροτική Τράπεζα της Κίνας και η China Construction Bank. Τα πλοία θα μπορούν να μεταφέρουν ως και 5000 επιβάτες με την πρώτη κρουαζιέρα να έχει προγραμματιστεί για το 2021.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/ti-ginete-ta-pente-plia-pou-echi-parangili-eletson-gas/59611

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/kontra-stin-krisi-o-stamatis-molaris-sinechizi-na-agorazi-bulkers/59546



    ΣΧΟΛΙΑ