ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει τις μεγαλύτερες τεχνολογικές επιχειρήσεις της Κίνας που ζηλεύουν την Bilibili Inc.
Ο προμηθευτής βίντεο κινουμένων σχεδίων, κόμικς και παιχνιδιών κινητής τηλεφωνίας, όπως το Fate / Grand Order της Sony Corp., έχει 93 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μέσης ηλικίας 21 ετών. Οι αμερικανικές μετοχές της Bililbili έχουν αυξηθεί κατά 73% από την αρχική δημόσια εγγραφή της το Μάρτιο 2018, εμφανίζοντας τη δεύτερη καλύτερη απόδοση στον δείκτη Nasdaq Golden Dragon China. Ο συγκεκριμένος δείκτης αποτελείται από 64 εταιρείες που είναι εισηγμένες στις Η.Π.Α., ενώ ασκούν το μεγαλύτερο μέρος των δραστηριοτήτων τους στην Κίνα.
Και για την επιτυχία αυτή η εταιρεία θα πρέπει να ευγνωμονεί τη γενιά Ζ (τη δημογραφική ομάδα που διαδέχεται τους Millennials), η οποία έχει την ευχέρεια να ξοδεύει χρήματα χωρίς να ανησυχεί για τις προοπτικές της σταδιοδρομίας της και τις γεωπολιτικές αναταραχές. Ο μέσος νέος της συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας μπορεί να ξοδεύει πάνω από 7.000 δολάρια ετησίως για πολυτελή αγαθά, σύμφωνα με σχετική έρευνα.
Ο κολοσσός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, Tencent Holdings Ltd., επένδυσε τον Οκτώβριο 2018 στην εταιρεία Bilibili, κεφάλαια 318 εκατομμύρια δολάρια για να αυξήσει το ποσοστό συμμετοχής της σε αυτήν στο 12,3%. Η Alibaba Group Holding Ltd. ακολούθησε στις 4 Φεβρουαρίου του τρέχοντος έτους, αποκτώντας 8%.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οι εμπρησμοί στο μικροσκόπιο: Τι εξετάζουν οι αρχές για τις μεγάλες πυρκαγιές των τελευταίων ημερών – Το ανθρώπινο χέρι και οι πυλώνες του ΔΕΔΔΗΕ
- Ακόμα μία «κόκκινη» μέρα: Συλλήψεις για εμπρησμούς – Συνεχίζεται η φωτιά στην Πάτρα – Καλή η εικόνα σε Χίο, Πρέβεζα και Άρτα –
- Ευρώπη Συμμετοχών: Το κρυφό story του Σωκράτη Κόκκαλη μετά τη διάσπαση των 2 ευρώ
- Project Cosmos: Η Lürssen εγκαινιάζει το πρώτο megayacht με κυψέλες καυσίμου μεθανόλης
