• Business

    Notos Com: Δυναμικό «rebound» μετά το lockdown – Κάλυψε υποχρεώσεις 2,5 εκατ. ευρώ και ελπίζει στις εκπτώσεις  

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη


    «Χαμόγελα» υπάρχουν στον όμιλο Notos Com για την πορεία των πωλήσεων, μετά την επαναλειτουργία των εμπορικών καταστημάτων.

    Σχεδόν δυο μήνες από την άρση του lockdown, η εταιρεία της οικογένειας Παπαέλληνα επιστρέφει σταδιακά σε κανονικούς ρυθμούς και ανακτά τη δυναμική που είχε αναπτύξει προτού ξεσπάσει η πανδημία του Covid-19.

    Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν πως η εμπορική κίνηση στα καταστήματα του ομίλου κινήθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα τόσο τον Μάιο όσο και τον Ιούνιο, δίνοντας βαθιά ανάσα στην εταιρεία και επιτρέποντάς της να καλύψει με σχετική άνεση στις υποχρεώσεις της αλλά και να προμηθευτεί νέο εμπόρευμα. Σημειώνουν μάλιστα πως όλες οι επιταγές που εκδόθηκαν το προηγούμενο διάστημα και έληγαν μέχρι τις 30 Ιουνίου, συνολικού ύψους 2,5 εκατ. ευρώ εξοφλήθηκαν στο ακέραιο.

    Σπεύδουν πάντως να υπογραμμίσουν πως και κατά την ίδια περίοδο η εταιρεία εισέπραξε χωρίς καθυστέρηση τις επιταγές που «είχε στα χέρια της» ενώ στέκονται στη συμβολή των κρατικών μέτρων στήριξης, τα οποία όπως λένε βοήθησαν τον εμπορικό κόσμο σε μια κρίσιμη συγκυρία, μειώνοντας σημαντικά τα φορολογικά και άλλα βάρη που καλείται να σηκώσει.

    Συγκρατημένη αισιοδοξία υπάρχει στη Notos Com και για το αμέσως επόμενο διάστημα λόγω της σταδιακής ανάκαμψης της καταναλωτικής ψυχολογίας. Ελπίδα των ανθρώπων της Notos είναι οι πωλήσεις τον Ιούλιο να κυμανθούν στα περσινά επίπεδα δεδομένου ότι υπάρχουν και οι θερινές εκπτώσεις όπου για άλλη μια φορά αναμένονται γενναίες προσφορές που σε πρώτη φάση θα φθάσουν έως και 60%.

    «Τα πράγματα στην αγορά είναι πολύ καλύτερα απ’ ότι περίμενε ο εμπορικός κόσμος μετά το ξέσπασμα της πανδημίας. Οι καταναλωτές αρχίζουν και αντιδρούν περισσότερο στις γενναίες προσφορές που βρίσκονται στις βιτρίνες», σημειώνουν χαρακτηριστικά πηγές της εταιρείας. Βέβαια, δεν κρύβουν πως το μεγάλο ερώτημα που απασχολεί την εταιρεία αλλά και όλο τον εμπορικό κόσμο είναι πως θα εξελιχθεί η ζήτηση τους φθινοπωρινούς μήνες και πως θα αντιδράσουν οι καταναλωτές, μετά την καλοκαιρινή σεζόν.

    Οι ίδιες πηγές επισημαίνουν ως εξαιρετικά ενθαρρυντικό στοιχείο για την εταιρεία το γεγονός ότι μπορεί και ανταπεξέρχεται με δικές της δυνάμεις και «δεν πνίγεται», σημειώνοντας πως παρά τα οικονομικά προβλήματα διατηρεί σταθερή την αποτελεσματικότητά της στο εμπορικό κομμάτι.

    Εξάλλου, όπως λένε, αυτό φάνηκε πρόσφατα και από την εμπιστοσύνη που έδειξε η Shiseido EMEA στην εταιρεία, αναθέτοντας την ευθύνη για τη διανομή των brands Shiseido και Dolce&Gabbana στην ελληνική αγορά. Υπογραμμίζουν πάντως πως παραμένουν προσηλωμένες στη λύση που προωθείται (M&G) για την εξυγίανση της εταιρείας, δηλώνοντας πεπεισμένη ότι θα ολοκληρωθεί θετικά.

    Να σημειωθεί πως ο όμιλος Notos Com είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές εμπορικές εταιρίες και αντιπροσωπεύει στην ελληνική αγορά τα ορισμένα από τα σημαντικότερα και πλέον αναγνωρίσιμα διεθνώς brands μόδας (πχ. Lacoste, Gant, Trussardi Jeans, Nautica, Paul & Shark, La Martina, American Eagle) και καλλυντικών (π.χ. Chanel, Shiseido, Dolce & Gabbana, Hermes, Sisley, Versace, Moscino, Givenchy, Kenzo, κα.). Παράλληλα, διατηρεί εμπορικά καταστήματα Notos Com σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πειραιά και Καλαμάτα καθώς επίσης και δίκτυο λιανικής.



    ΣΧΟΛΙΑ