Kατασκευή, ανακαίνιση και αναβάθμιση εμπορικών ρυμουλκούμενων, ημιρυμουλκούμενων οχημάτων, στρατιωτικού εξοπλισμού διοικητικής υποστήριξης (logistics), σιδηροδρομικών βαγονιών και βαρέων μεταλλικών κατασκευών για την χαλυβουργία, διυλιστήρια πετρελαίου και τσιμεντοβιομηχανίες. Σε αυτούς τους τομείς δραστηριοποιείται η ελληνικής NK Trailers ΑΕ, ο εταίρος της ισπανικής CAF, που έχει αναλάβει να ανασκευάσει τους συρμούς για τη Γραμμή 1 του μετρό.
Το σχέδιο της κυβέρνησης για τον εκσυγχρονισμό των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, με στόχο την αναβάθμιση της επιβατικής εμπειρίας, αλλά και το μηδενικό αποτύπωμα, έφερε στο προσκήνιο την ιστορία της εταιρείας, η οποία σημειωτέον αποτελεί θυγατρική της ΝΙΚ ΚΙΟΛΕΙΔΗΣ ΑΕΒΕ, που ιδρύθηκε το 1963 και είναι μία από τις παλαιότερες εταιρείες της Ελλάδας που κατασκευάζει όλα τα είδη εμπορικών, στρατιωτικών και σιδηροδρομικών οχημάτων.
Όσον αφορά στην ΑΕ, η εταιρεία ιδρύθηκε πριν από 32 χρόνια, στις 10 Μαρτίου 1993, με σκοπό να ασχοληθεί με την εμπορική πλευρά της NIK KΙΟΛΕΙΔΗΣ AEΒΕ. Επιπλέον ανέλαβε και την κατασκευή βιομηχανικών εγκαταστάσεων στο εξωτερικό, όπως τα εργοστάσια και οι γραμμές παραγωγής της ρωσικής εταιρείας Avtotor του Καλίνινγκραντ, όπου παράγονται τα αυτοκίνητα και φορτηγά των BMW, GM, KIA, HYUNDAI και NAC.
Η NK Trailers μέσω σύμβασης μίσθωσης λειτουργεί τις εγκαταστάσεις της μητρικής εταιρείας στο Βόλο. Το εργοστάσιο της εταιρείας εδρεύει στην πρώτη Βιομηχανική Ζώνη του Βόλου, διαθέτοντας 28.500 τμ. καλυμμένων χώρων παραγωγής, πλήρως εξοπλισμένο με όλα τα κατάλληλα μηχανήματα. Εκεί γίνεται σήμερα ο σχεδιασμός, η κατασκευή, η παραγωγή και η εξυπηρέτηση μετά την πώληση όλων των προϊόντων του ομίλου.
Τα προϊόντα της εταιρείας περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων στρατιωτικά οχήματα όλων των τύπων, τροχοφόρα και ερπυστριοφόρα, εμπορικά οχήματα, σιδηροδρομικά βαγόνια, μεταλλικές κατασκευές, ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε πελάτη.
Η εταιρεία διατηρεί δύο σύγχρονες μονάδες παραγωγής, στην Αθήνα και στη Βιομηχανική Περιοχή Βόλου, με ετήσια παραγωγική δυνατότητα άνω των 2.000 οχημάτων και θεωρείται πρωτοπόρος στην κατασκευή τροχαίου υλικού

Νικόλαος Κιολεΐδης: Ο διακεκριμένος επιχειρηματίας πίσω από την ΝΚ Τrailers
Γεννημένος το 1945 στη Λάρισα, ο Νικόλαος Κιολεΐδης, είναι ο ιδρυτής – πρόσωπο κλειδί πίσω από την ΝΚ Τrailers. Πρόκειται για έναν αυτοδημιούργητο επιχειρηματία, ο οποίος έζησε τα παιδικά και εφηβικά του χρόνια στο Βόλο και ενώ εργαζόταν σπούδαζε στη Μέση Εμπορική και Τεχνική Σχολή.
Σημείο σταθμός στην πορεία του είναι το 1974, όταν κατάφερε να εξάγει το 90% των προϊόντων της εταιρείας στο εξωτερικό, γεγονός που οδήγησε την εταιρεία σε μία εξέχουσα θέση στην ελληνική αγορά, εμπλουτίζοντας τη δραστηριότητά της σε συνεργασίες με διάφορους ξένους οίκους.
Εκτός από την NK Trailers, που ιδρύθηκε 30 χρόνια μετά τη μητρική εταιρεία, το 2010 ίδρυσε την «ΝΚ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε.», εταιρεία που εντάχθηκε στον όμιλο και δραστηριοποιείται στην κατασκευή και εκμετάλλευση φωτοβολταϊκών πάρκων. Επιπλέον, για 20 περίπου χρόνια ήταν αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Dunlop στην Ελλάδα μέσω της εταιρείας του «SP Ελαστικά Ελλάς Α.Ε.

Εκτός από τη βιομηχανική του δραστηριότητα, από το 1985 και μέχρι τον Σεπτέμβριο του 1991 ο Νικόλαος Κιολεΐδης διατέλεσε Πρόεδρος του Αραβο-Ελληνικού Επιμελητηρίου Εμπορίου και Αναπτύξεως και Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών. Είναι ενεργό μέλος των Εμπορικών και Βιομηχανικών Επιμελητηρίων Αθηνών και Πειραιώς, της Ενώσεως Βιομηχάνων Αττικής, και της CLCCR (Διεθνούς Ενώσεως Κατασκευαστών Ρυμουλκουμένων Οχημάτων) στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας.
Παράλληλα, διετέλεσε Πρόεδρος του ΕΕΛΕΑΑ καθώς και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Τράπεζας Κεντρικής Ελλάδας (από τις 15 Μαρτίου 1987 μέχρι και τις 20 Ιουλίου 1990) και της Εθνικής Τράπεζας Επενδύσεων Βιομηχανικής Ανάπτυξης (ΕΤΕΒΑ) από τις 15 Μαρτίου 1987 μέχρι και τις 20 Ιουλίου 1990.
Ο Νικόλαος Κιολεΐδης ήταν Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΝΚ Τrailers έως το 2024, θέση που ανέλαβε στη συνέχεια, ο γιος του Γεώργιος, συνεχίζοντας το έργο και την κληρονομιά του πατέρα του.
Διαβάστε επίσης:
Προχωρά η ανακαίνιση των συρμών της Γραμμής 1 του μετρό στο Βόλο (φωτογραφίες)
Φορτίζω Παντού: Έρχονται 106 νέα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Θεσσαλονίκη: Χωρίς προβλήματα η έξοδος των εκδρομέων του Αγίου Πνεύματος προς Χαλκιδική, Πιερία
- Κικίλιας από Κέρκυρα: «Έργα λιμενικών υποδομών και αφαλάτωσης στα νησιά του Ιονίου με ρυθμούς που απαιτεί η κοινωνία»
- Attica Group: Επενδυτικό άλμα 700 εκατ. ευρώ για νέα πλοία και πράσινη μετάβαση
- Π. Μαρινάκης: Να περιμένει η μεσαία τάξη ευνοϊκά μέτρα στη ΔΕΘ
