• Business

    Folli Follie: Το νέο multi-brand που έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στην ελληνική αγορά

    • NewsRoom

    Τζώρτζης Κουτσολιούτσος


    Μετά τα καταστήματα Collective και τα sneaker stores Kix ο Όμιλος Folli Follie Group διευρύνει την στρατηγική ανάπτυξη των δικών του multi brand concept stores, φέροντας στην ελληνική αγορά τα καταστήματα αθλητικού εξοπλισμού Sport Loft.

    Το νέο concept store δοκιμάστηκε αρχικά στο Βουκουρέστι όπου άνοιξε το πρώτο κατάστημα. Μετά την ανταπόκριση των καταναλωτών και η θετική πορεία των πωλήσεων στη ρουμανική αγορά ακολούθησε η δημιουργία του πρώτου καταστήματος SportLoft και στην Αθήνα, στην Κηφισιά.

    Η εξειδικευμένη ομάδα του Sport Loft κατάφερε να συγκεντρώσει σε 700 τ.μ. που εκτείνονται σε 3 ορόφους τις καλύτερες επιλογές από τις πιο γνωστές μάρκες παγκοσμίως. Μέσα στο νέο κατάστημα υπάρχουν ξεχωριστά τμήματα αφιερωμένα στο τρέξιμο, το μπάσκετ, το ποδόσφαιρο και το training, ενώ έχει εξασφαλιστεί για τους επισκέπτες ένα tech-infused περιβάλλον, αποδεικνύοντας πως η τεχνολογία βρίσκεται στο πλευρό του αθλητισμού.

    Στο running lab οι φανατικοί του τρεξίματος, με την καθοδήγηση του έμπειρου προσωπικού του Sport Loft μπορούν να απολαύσουν την υπηρεσία Foot Pronation Analysis. Συγκεκριμένα, μπορούν να ανέβουν σε ένα διάδρομο Technogym για ένα quick run με τα παπούτσια που σκέφτονται να αγοράσουν και να επιτρέψουν στους ειδικούς αισθητήρες να καταγράψουν την φυσική κίνηση του ποδιού. Αυτή η καταγραφή σε συνδυασμό με τον ειδικό πελματογράφο που διαθέτει το κατάστημα μπορούν να βοηθήσουν τους Sport Loft experts να υποδείξουν το πλέον κατάλληλο παπούτσι για τον κάθε δρομέα ξεχωριστά.

    Μια ακόμα καινοτομία που διαθέτει στο Sport Loft είναι ο Interactive Shoe Expert. Διαδραστικές οθόνες σε όλο το κατάστημα «διαβάζουν» το κάθε παπούτσι και προβάλουν τις τεχνικές προδιαγραφές σε ειδικά διαμορφωμένες οθόνες απογειώνοντας την εμπειρία shopping.

    To Sport Loft εντυπωσιάζει με την άνετη διαρρύθμιση του χώρου, με το άπλετο φως που επιτρέπει την ανάδειξη των προϊόντων και με τα σχεδιαστικά στοιχεία που αντλούν έμπνευση από την ευρύτερη κουλτούρα του αθλητισμού. Οι top επιλογές από μάρκες, όπως NIKE, Jordan, adidas, asics, Under Armour, New Balance, Puma, Mizuno, Saucony μεταξύ άλλων, είναι σίγουρο ότι θα σας δώσουν ένα ακόμα κίνητρο για να κάνετε αυτό που πραγματικά αγαπάτε, με τον καλύτερο και πιο σύγχρονο τρόπο.

    Η διοίκηση της FF Group έχει παράλληλα προχωρήσει στην δημιουργία νέων Concept Stores για τη “ναυαρχίδα” του ομίλου, τα Folli Follie. Πρόσφατα επέκτεινε το δίκτυό της στη Νότια Αφρική, εγκαινιάζοντας δύο νέα καταστήματα. Τα δύο νέα Concept Stores έρχονται να προστεθούν, λίγους μόλις μήνες μετά την είσοδο της Folli Follie στην αγορά της Νότιας Αφρικής, στο πρώτο flagship κατάστημα της Folli Follie, το οποίο ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Νοέμβριο του 2016 και βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο Sandton City, στην πλατεία Νέλσον Μαντέλα στο Γιοχάνεσμπουργκ. Σήμερα το δίκτυο της Golli Follie διαθέτει πάνω από 630 σημεία πώλησης, ενώ ο Όμιλος FF Group έχει αναπτύξει δίκτυο 930 σημείων πώλησης και απασχολεί περίπου 5.000 άτομα ανά τον κόσμο.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Folli Follie: Εκτόξευση στα λειτουργικά κέρδη ύψους 16,3% στο πρώτο εξάμηνο του 2017

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τζ. Κουτσολιούτσος (Folli Follie): Ο τουρισμός ασπίδα στην κρίση της ελληνικής αγοράς – Σχέδια και για την Καλογήρου

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Folli Follie: Καλεί τους μετόχους να εγκρίνουν ομολογιακό δάνειο έως 300 εκατ. ευρώ



    ΣΧΟΛΙΑ