• Business

    Τι ψάχνει η Marriott στην Αθήνα – Πού βλέπει νέες ευκαιρίες

    ΧΑΝΤΖΟΣ

    Νίκος Χάντζος


    Την τουριστική αγορά της Αθήνας συνεχίζει να «σκανάρει» η Marriott. Μετά τη συμφωνία με τον όμιλο Χανδρή για την μετατροπή του Metropolitan στη Λεωφόρου Συγγρού σε Athens Marriott Hotel, ο ξενοδοχειακός κολοσσός εξετάζει διάφορες ευκαιρίες στην ευρύτερη περιοχή της πρωτεύουσας, οι οποίες θα μπορούσαν να ενταχθούν στον όμιλό του.

    Όπως λέει στο mononews.gr ο επικεφαλής της εταιρείας για την Ελλάδα και την Κύπρο, Νίκος Χάντζος, ήδη διεξάγονται διαπραγματεύσεις με διάφορους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, με αντικείμενο το ενδεχόμενο συνεργασίας.

    Ιδιαίτερο ενδιαφέρον υπάρχει για την περιοχή του Πειραιά, η οποία βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα του ομίλου λόγω των σημαντικών προοπτικών που έχει μετά και την εξαγορά του ΟΛΠ από την Cosco. Ο κ. Χάτζος ξεκαθαρίζει πάντως πως δεν υπάρχει ακόμη κάποια συμφωνία καθώς καμία από τις συζητήσεις που γίνονται αυτή την στιγμή δεν έχει ωριμάσει.

    Στο μεταξύ, μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2018 αναμένεται να επιστρέψει το σήμα Marriott στην τουριστική αγορά της Αθήνας.

    Τότε υπολογίζεται πως θα έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες ανακαίνισης και μετονομασίας του Metropolitan στην Λεωφόρου Συγγρού απέναντι από το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος σε Athens Marriott Hotel. Το ύψος της συγκεκριμένης επένδυσης υπερβαίνει τα 15 εκατ. ευρώ ενώ η δυναμικότητα

    θα είναι δυναμικότητας 366 δωματίων.

    Η Marriott είχε αποχωρήσει πριν από περίπου τέσσερα ύστερα από 30 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας στην χώρα μας, αφού δεν κατάφερε «να τα βρει» με τον όμιλο Παρασκευαϊδη για την ανανέωση του συμβολαίου διαχείρισης του Athens Ledra Marriott.

    Επανέκαμψε πέρυσι μέσα από την συμφωνία με τον όμιλο Χανδρή, η οποία προέβλεπε την ανάληψη της ευθύνης διαχείρισης του Metropolitan στην Λεωφόρου Συγγρού. Οι δυο πλευρές αποφάσισαν να ενισχύσουν τη συνεργασία τους, μέσα από την μετατροπή και μετονομασία του σε Marriott.

    Ο κ. Χάτζος δηλώνει ικανοποιημένος από την πορεία της φετινής σεζόν για το Metropolitan, λέγοντας πως ήταν γεμάτο ενώ ανάλογη αισιοδοξία εκφράζει και για την επόμενη χρονιά. Όπως λέει, η Αθήνα έχει τη δυνατότητα να προσελκύσει ακόμη περισσότερους επισκέπτες αλλά και τα ξενοδοχεία να αυξήσουν τις πληρότητες και τις τιμές τους, υπό την προϋπόθεση ότι θα βελτιωθούν περαιτέρω οι υποδομές της σε όλα τα επίπεδα.

    Κλείνοντας, εμφανίζεται προβληματισμένος για την αδυναμία να μπει τάξη στις ενοικιάσεις διαμερισμάτων σε τουρίστες μέσω του διαδικτύου από πλατφόρμες όπως η Aibnb (οικονομία διαμοιρασμού) και τονίζει πως το φαινόμενο αυτό έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις, πλήττοντας όχι μόνο τον ξενοδοχειακό κλάδο αλλά και τα δημόσια έσοδα.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ευ. Πιστιόλης: Εξασφάλισε deal ύψους 27,5 εκατομμυρίων δολαρίων

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: MIG: Πως η ομάδα κομάντος της Πειραιώς μαζί με τον Θανάση Παπανικολάου καλούνται να κάνουν το θαύμα 



    ΣΧΟΛΙΑ