• Business

    Αντώνης Βασιλάκης: Γιατί ένας έμπορος ξυλείας κάνει επενδύσεις €110 εκατ. στον τουρισμό

    Αντώνης Βασιλάκης

    Αντώνης Βασιλάκης


    Ως μία στρατηγική απόφαση να επεκταθεί στα ξενοδοχεία περιγράφει τη συνέργεια με τη Marriott ο Αντώνης Βασιλάκης, μιλώντας στο mononews.

    Η εταιρεία έχει ήδη παρουσία στον τουριστικό κλάδο μέσω της συμμετοχής της στα Ελληνικά Υδατοδρόμια, τομέας στον οποίο επίσης αναμένονται εξελίξεις, όπως λέει, ωστόσο η απόφαση να επεκταθεί στην ανάπτυξη καταλυμάτων ελήφθη πριν από περίπου δύο χρόνια.

    Τότε ξεκίνησαν οι συζητήσεις με τη Marriott και τους λοιπούς συνεργάτες για την ανάπτυξη πολυτελούς μονάδας στο Μαράθι Χανίων.

    «Η μόνη ενασχόληση με τον τουρισμό ήταν η συμμετοχή στα Ελληνικά Υδατοδρόμια. Από εκεί και πέρα ενδιέφερε την εταιρεία και προσωπικά εμένα ως επιχειρηματία, η μεγαλύτερη εμπλοκή στον τουρισμό, αλλά αναζητούσαμε αφενός την κατάλληλη ευκαιρία, αφετέρου το κατάλληλο οικόπεδο για την ανάπτυξη ξενοδοχείου. Το Μαράθι ήταν εξαιρετικό σημείο κι ήταν κάτι που μου κέντρισε το ενδιαφέρον κι αποφάσισα να κάνω εδώ την επένδυση που είχα χρόνια στο μυαλό μου.»

    Η συνολική αξία της επένδυσης, ξεπερνά τα 100 εκατ. ευρώ και το έργο θα υλοποιηθεί σε δύο φάσεις: σε πρώτο στάδιο θα δημιουργηθούν 165 δωμάτια σε 60 στρέμματα και στη συνέχεια θα αναπτυχθούν οι εγκαταστάσεις στα υπόλοιπα 40 στρέμματα.

    Η επένδυση υλοποιείται με ίδια κεφάλαια, αλλά και με τραπεζικό δανεισμό.

    Σχεδιασμένο από το αρχιτεκτονικό γραφείο Block722, το JW Marriott Crete Resort & Spa – το πρώτο της συγκεκριμένης συλλογής της Marriott στην Ελλάδα – αναμένεται να συνδυάσει τη σύγχρονη κομψότητα με την αυθεντική κρητική κληρονομιά.

    Το ξενοδοχείο θα αποτελείται από 160 πολυτελή δωμάτια, με όλες τις σουίτες και τις βίλες να διαθέτουν ιδιωτική πισίνα ή τζακούζι.

    Ο σχεδιασμός του ξενοδοχείου περιλαμβάνει επίσης πολλαπλούς χώρους ευεξίας που προσκαλούν τους επισκέπτες να αγκαλιάσουν πλήρως το «τώρα», καθώς και το διάσημο concept JW Garden.

    Η Swot Hospitality θα συνεργαστεί με τη Βασιλάκης και τη Marriott International ως διαχειρίστρια του ξενοδοχείου.

    «Το ξενοδοχείο θα είναι ultra luxyry, για αυτό και είναι απαραίτητο να συνοδευτεί από την επωνυμία ενός hard brand, όπως το JW της Marriott», λέει ο κ. Βασιλάκης.

    Προσθέτει πως «εκτός από αυτό το ξενοδοχείο, η εταιρεία μας ετοιμάζει ένα ακόμη city hotel στο Ηράκλειο, δυναμικότητας 70 δωματίων στο Ηράκλειο, κοντά στο αεροδρόμιο Νίκος Καζαντζάκης. Η μονάδα θα αναπτυχθεί σε ένα ιδιόκτητο οικόπεδο κι έχει ήδη εκδοθεί οικοδομική άδεια. Μάλιστα το έργο θα λάβει χρηματοδότηση από τον αναπτυξιακό νόμο και η υλοποίηση θα ξεκινήσει στα μέσα του 2024».

    Πρόκειται για μία επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ.

    Από την ξυλεία στα υδατοδρόμια

    Η οικογένεια Βασιλάκη ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στο χώρο της ξυλείας το 1912, με την ίδρυση του πρώτου εργοστασίου στα Χανιά. Το 1963 ξεκίνησε η παράλληλη δραστηριότητα στο Ηράκλειο και η εταιρεία αναπτύχθηκε στον κλάδο του εμπορίου.

    Το 1990 οι δραστηριότητες επεκτάθηκαν στην ευρύτερη περιοχή του Ηρακλείου και 10 χρόνια μετά ιδρύθηκε η εταιρεία Α. Βασιλάκης Α.Ε.Β.Ε στη Λεωφόρο Καζαντζίδη, έναν δρόμο που, αμέσως μετά, μετατράπηκε σε σημαντικό κόμβο εμπορίου.

    Αργότερα, η εταιρεία διεύρυνε τη δραστηριότητά της στον τομέα των κατασκευών και στα οικοδομικά υλικά.

    Σήμερα η έδρα της είναι στην Αθήνα, ενώ αποθηκευτικές εγκαταστάσεις διατηρεί η εταιρεία και στο Ηράκλειο.

    Ο επιχειρηματίας είναι μέτοχος στα Ελληνικά Υδατοδρόμια από το 2014.

    Το 2015 δημιούργησε την εταιρεία Ένωση Ηρακλείου με προσανατολισμό την τυποποίηση και εξαγωγή ελαιόλαδου, ενώ από το 2014 είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Παγκρήτιας Συνεταιριστικής Τράπεζας.

    Διαβάστε επίσης:

    Swot Hospitality: Πρώτο βήμα επέκτασης στο εξωτερικό με Marriott στη Σερβία

    Στο υπουργείο οι προτάσεις των επενδυτικών ακινήτων για αλλαγή του θεσμικού πλαισίου

    Lamda Development: Πέφτουν μέχρι το Πάσχα οι υπογραφές για τον πύργο της Brooklane



    ΣΧΟΛΙΑ