• Business

    Πήτερ Λιβανός: «Μπερδεμένοι» οι αναλυτές με τη ναυτιλιακή του – Τι βλέπουν

    Πήτερ Λιβανός: Δύσκολη η πορεία για την πράσινη ναυτιλία

    Πήτερ Λιβανός, εφοπλιστής GasLog Ltd.


    Μπερδεμένοι -αλλά όχι ανήσυχοι- εμφανίζονται οι αναλυτές της Wall Street σχετικά με το πρόσφατο selldown των μετοχών της ναυτιλιακής GasLog Ltd. (της οποίας ηγείται ο εφοπλιστής Πήτερ Λιβανός) που σημειώθηκε στα τέλη της περασμένης εβδομάδας, κυρίως λόγω της καθυστέρησης στο project της πλωτής μονάδας FSRU στο οποίο συμμετέχει με την Gastrade του Δημήτρη Κοπελούζου.

    Ειδικότερα, τα οικονομικά στοιχεία που εμφάνισε η εισηγμένη στη Νέα Υόρκη ναυτιλιακή για τη χρήση του β’ τριμήνου, δεν κατόρθωσαν να επαληθεύσουν τις προβλέψεις των αναλυτών, ενώ παράλληλα η διοίκηση σημείωσε ότι η τελική απόφαση για την επένδυση στον κόλπο της Αλεξανδρούπολης πρόκειται να καθυστερήσει και να παρθεί κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2018.

    Ως αποτέλεσμα, η μετοχή της GasLog διολίσθησε περισσότερο από 7% στη συνεδρίαση της Wall Street της Παρασκευής (4/8), παρά τις θετικές εκτιμήσεις της διοίκησης για την πορεία της spot αγοράς LNG, όπου και δραστηριοποιείται.

    GasLog Λιβανός

    Ο αναλυτής Mike Webber της Wells Fargo τόνισε ότι οι πιέσεις στον τίτλο ασκήθηκαν εξαιτίας της ανακοίνωσης για την καθυστέρηση στο project με τη μονάδα αποθήκευσης και επαναεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου (FSRU) αλλά και λόγω της γενικότερης αδύναμης εικόνας που παρουσιάζουν πολλές ενεργειακές μετοχές. Πάραυτα, ο αναλυτής εξήγησε ότι η καθυστέρηση στο project της Αλεξανδρούπολης δεν θα έχει άμεσες και απτές συνέπειες για τη ναυτιλιακή.

    Από τη μεριά του, ο αναλυτής Jonathan Chappell της Evercore ISI δίνει έμφαση στο γεγονός ότι η μετοχή της εταιρείας που ηγείται ο κ. Λιβανός έχει ενισχυθεί σε ποσοστό της τάξεως του 24% κατά τη διάρκεια των τελευταίων τριών μηνών και εκτιμά ότι τα αποτελέσματά της για το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους θα είναι θετικά. Με αυτό υπόψιν, ο Chappell θεωρεί περίεργη την πρόσφατη κίνηση των επενδυτών, η οποία δε μοιάζει να συνδέεται με τις -μεγαλύτερες από το προβλεπόμενο- ζημίες ανά μετοχή ύψους 0,03 δολ. που εμφάνισε.

    Ο Paul Wogan, που είναι ο διευθύνων σύμβουλος της GasLog -αναφερόμενος στην καθυστέρηση που ανακοίνωσε- δήλωσε κατά τη διάρκεια του call για τα αποτελέσματα, ότι δεν είναι ιδιαίτερα πιθανό να έχει ήδη η εταιρεία έτοιμο ένα νεότευκτο για να εξυπηρετήσει το project της Αλεξανδρούπολης, κάτι που σημαίνει ότι θα προχωρούσε στη μετατροπή ενός υφιστάμενου πλοίου, διαδικασία σαφώς πιο γρήγορη.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SHIPPING FOCUS: Σε υψηλά τριών μηνών η ναυλαγορά των φορτηγών πλοίων

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σ. Παληός: Επέκταση της ναύλωσης πλοίου της Diana Shipping με τα διπλάσια λεφτά

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Νέα αγωγή κατά του Γ. Οικονόμου για το deal της DryShips με την Kalani



    ΣΧΟΛΙΑ