• Business

    Πέντε δικηγορικές εταιρείες στο κατόπι του Γ. Οικονόμου για ενδεχόμενη απάτη σε βάρος επενδυτών

    Γιώργος Οικονόμου ναυτιλία

    Γιώργος Οικονόμου, εφοπλιστής DryShips


    Στο επίκεντρο έρευνας από δικηγορικές εταιρείες για ενδεχόμενη απάτη σε βάρος επενδυτών βρίσκεται η ναυτιλιακή DryShips του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου, μετά από ένα αποκαλυπτικό δημοσίευμα της εφημερίδας Wall Street Journal.

    Σύμφωνα με πληροφορίες του splash247.com, τουλάχιστον πέντε είναι οι δικηγορικές εταιρείες (Bronstein, Gewirtz & Grossman, Faruqi & Faruqi, Rosen, Scott+Scott) που ερευνούν το κατά πόσον η εισηγμένη στον Nasdaq DryShips παραβίασε την ομοσπονδιακή αμερικανική νομοθεσία γύρω από τη λειτουργία της κεφαλαιαγοράς, αποκρύπτοντας ουσιώδεις πληροφορίες από το επενδυτικό κοινό.

    Το δημοσίευμα που επικαλούνται οι δικηγόροι αναφέρει ότι η DryShips ξεκίνησε μία σειρά πωλήσεων μετοχών αξίας άνω των 500 εκατομμυρίων δολαρίων μία μέρα αφού οι μετοχές της εκτοξεύθηκαν τον Νοέμβριο του 2016 από τα 163 δολάρια στα 2.336 δολάρια ανά μετοχή. Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, η DryShips πούλησε μετοχές της στην Kalani Investments, η οποία με τη σειρά τις τις μεταπώλησε σε “μικρούς επενδυτές”, υποστηρίζοντας πως η σειρά αυτή γεγονότων πιθανόν να απέφερε στον Γιώργο Οικονόμου κέρδη δεκάδων εκατομμυρίων δολαρίων.

    Οι δικηγόροι καλούν τους επενδυτές που έχασαν χρήματα επενδύοντας στην DryShips να επικοινωνήσουν μαζί τους, ενώ ήδη μία από τις δικηγορικές εταιρείες, η Rosen, φέρεται να ετοιμάζει αγωγή για την κάλυψη των απωλειών που υπέστησαν επενδυτές.

    Την ίδια στιγμή, πάντως, η DryShips βαδίζει ολοταχώς «στη νέα της εποχή», καθώς, μετά την ολική επαναφορά του ισολογισμού της, ανακοίνωσε και την εξαγορά ενός ακόμη πλοίου με την οποία αρχικά είχε συνδεθεί η άλλη ναυτιλιακή του εφοπλιστή, Cardiff Marine. Ειδικότερα, η ναυτιλιακή ανακοίνωσε ότι εκείνη βρίσκεται πίσω από την εξαγορά του φορτηγού πλοίου τύπου kamsarmax  United Splendour (χωρητικότητας 82.129-dwt και κατασκευής 2014) της ιαπωνικής ναυτιλιακής United Ocean, μια κίνηση που στοίχισε το ποσό των 24 εκατ. δολαρίων.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Συμεών Παληός: Το ρουά ματ του εφοπλιστή στο ξηρό φορτίο

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: SHIPPING FOCUS: Στα πρόθυρα νέου deal με τις τράπεζες ο Βαγγέλης Μαρινάκης

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αριστείδης Πίττας: «Χτύπησε» τζακ ποτ με την τελευταία του κίνηση στο ξηρό φορτίο



    ΣΧΟΛΙΑ