• Business

    Γ. Μυτιληναίος: Ένα ακόμα νεότευκτο πλοίο προστίθεται στον στόλο της M/Maritime

    ναυτιλία dry bulk στόλος


    Μία ακόμα κίνηση επέκτασης του στόλου της ανακοίνωσε η ναυτιλιακή εταιρεία M/Maritime, που από τον περασμένο Νοέμβριο αποτελεί το «όχημα» του Ομίλου Μυτιληναίος για την επέκτασή του στη ναυτιλία, με επικεφαλής τον Γ. Μυτιληναίο.

    Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, στις 6 Ιουνίου υπέγραψε μνημόνιο συμφωνίας για την απόκτηση ενός handysize χωρητικότητας 38.000 dwt που είναι υπό κατασκευή στα ιαπωνικά ναυπηγεία Imabari και αναμένεται να παραδοθεί στα τέλη Σεπτεμβρίου.

    Η M/Maritime ήδη διαθέτει στον στόλο της δύο πλοία ultramax και ένα handysize, ενώ μέσα στους επόμενους δύο μήνες θα παραλάβει και ένα ακόμα ultramax ιαπωνικής κατασκευής. Επιπλέον, στον στόλο της περιλαμβάνονται τρία bulkers που έχουν ναυλωθεί, ενώ υπό κατασκευή βρίσκονται δύο νεότευκτα πλοία handysize, που θα παραδοθούν από τα ναυπηγεία Namura το τρίτο τρίμηνο του 2018 και το τρίτο τρίμηνο του 2019 αντίστοιχα.

    Επομένως, μαζί με το νέο πλοίο που θα ενταχθεί στο στόλο της στα τέλη Σεπτεμβρίου, η εταιρεία θα ελέγχει πλέον συνολικά δέκα πλοία.

    Αν και δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες για το εν λόγω νεότευκτο πλοίο, πληροφορίες του TradeWinds αναφέρουν ότι πρόκειται για το υπ’ αριθμόν 936 πλοίο των ναυπηγείων Imabari, το οποίο θα πάρει το όνομα Calypso.GR όταν ενταχθεί στον στόλο της M/Maritime.

    Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη εξαγορά της M/Maritime έλαβε χώρα το Νοέμβριο του 2016 και ήταν το φορτηγό πλοίο τύπου handysize Maratha Premier (χωρητικότητας 34.900-dwt και κατασκευής 2016), το οποίο εξαγοράστηκε από την ινδικών συμφερόντων ναυτιλιακή Chowgule Steamships για το ποσό των 16,5 εκατ. δολαρίων. Η επόμενη επενδυτική κίνηση ήταν η αγορά το Δεκέμβριο του 2016 του νεότευκτου ultramax Caravos Melody (χωρητικότητας  64.000-dwt), για το οποίο ο Γ. Μυτιληναίος κατέβαλε το ποσό των 18,5 εκατ. δολαρίων.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιάννης Μυτιληναίος: Από το Tatoi Club στις business της ναυτιλίας

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιώργος Ξηραδάκης: Το μεγάλο πρόβλημα της ναυτιλίας είναι η απομάκρυνση των τραπεζών

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γιατί Β. Μαρινάκης, Χ. Βαφειάς και Γ. Καραγεωργίου αγωνιούν για τη ναυτιλία



    ΣΧΟΛΙΑ