• Business

    SHIPPING FOCUS: Πηγές του Μυτιληναίου διαψεύδουν την αγορά πλοίου

    Εμπορευματοκιβώτια

    Εμπορευματοκιβώτια


    Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε.

    Πηγές του Μυτιληναίου διαψεύδουν την αγορά πλοίου

    Πηγές από το περιβάλλον της ναυτιλιακής M-Maritime Corporation, της οποίας ηγείται ο Γιάννης Μυτιληναίος, διέψευσαν στο mononews.gr την εξαγορά του φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου handysize Audrey Tracy (χωρητικότητας 34.874-dwt και κατασκευής 2016), με την οποία τη συνέδεαν οι brokers. Ωστόσο, οι ίδιες πηγές ξεκαθάρισαν ότι η εταιρεία έχει εξαγοράσει το bulker KN Fantasy (χωρητικότητας 60.300-dwt) που κατασκευάζεται αυτή την περίοδο στα ιαπωνικά ναυπηγεία Oshima Shipbuilding, για το ποσό των 23 εκατ. δολ. – με την παράδοσή του στη ναυτιλιακή τον Απρίλιο του 2017, θα λάβει το όνομα Areti GR.

    Στο «κόκκινο» η Global Ship Lease το 4ο τρίμηνο του 2016

    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος

    Η εισηγμένη στη Νέα Υόρκη ναυτιλιακή Global Ship Lease – που δραστηριοποιείται στις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων – ανακοίνωσε διευρυμένες ζημίες στη χρήση του Q4 του 2016, οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 55,1 εκατ. δολ., έναντι κερδών 6,24 εκατ. δολ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος Ian Webber παραμένει αισιόδοξος ότι ναυλαγορά εμπορευματοκιβωτίων, παρά τις πιέσεις που δέχεται, κινείται προς την κατεύθυνση της εξισορρόπησης.

    Νέα ναυλοσύμφωνα για την Koch Shipping

    Η ναυτιλιακή Koch Shipping ανακοίνωσε ότι συνήψε 2 νέες συμφωνίες ναύλωσης φορτηγών πλοίων, τη μια με τη Diana Shipping του Συμεών Παληού και την άλλη με την κινεζική Sinotrans. Ειδικότερα, ναύλωσε από τη Diana το newcastlemax Philadelphia (χωρητικότητας 206.040-dwt και κατασκευής 2012) για 11-13 μήνες με ναύλα ύψους 15.600δολ./ημέρα και από τη Sinotrans το capesize Great Zhou (χωρητικότητας 180.335-dwt και κατασκευής 2010) για 11-13 μήνες με ναύλα ύψους 14.000 δολ./ημέρα.

    Πωλούν τα containers της Hanjin οι πιστωτές της

    Με δικαστική απόφαση, πιστωτές της χρεοκοπημένης νοτιοκορεάτικης ναυτιλιακής Hanjin Shipping θα μπορούν πλέον να προχωρήσουν στην πώληση των containers της εταιρείας για να εισπράξουν τα χρωστούμενα. Συγκεκριμένα, η Maher Terminals μπορεί πλέον να πουλήσει τα 256 containers της Hanjin που είχε αποθηκεύσει για λογαριασμό της στην τιμή των 1000 δολαρίων το καθένα, ώστε να εισπράξει το χρέος που της οφείλεται.

    Στήριξη από την Kexim σε κορεάτικες εταιρείες και γιάρδες

    Η κρατικών συμφερόντων νοτιοκορεάτικη τράπεζα Export-Import Bank of Korea (Kexim) ανακοίνωσε ότι θα παρέχει οικονομική στήριξη σε ναυτιλιακές εταιρείες και ναυπηγεία που αντιμετωπίζουν μεγάλα χρέη. Όπως ανακοινώθηκε, θα τους παρέχει ρευστότητα ώστε να έχουν την πιθανότητα να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα, παρά τα χρέη που τους βαραίνουν.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά. Αναλυτικά όλες οι κατηγορίες

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η DHT Holdings έκλεισε το deal του μήνα με την πώληση ενός VLCC

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία στρέφεται κατά προστίμου 2,7 εκατ. για θαλάσσια ρύπανση



    ΣΧΟΛΙΑ