• Business

    Γ. Μυτιληναίος: Συνεχίζει να επενδύει δυναμικά στη ναυτιλία

    ναυτιλία dry bulk στόλος


    Ο ισχυρός επιχειρηματίας Γιάννης Μυτιληναίος συνεχίζει την επεκτατική του στρατηγική στον κλάδο της ναυτιλίας, καθώς προχώρησε σε ακόμη μια εξαγορά φορτηγού πλοίου για λογαριασμό της νεοσύστατης ναυτιλιακής του, M-Maritime Corporation.

    Ειδικότερα, ο κ. Μυτιληναίος απέκτησε το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου handysize Trading Fabrizia (χωρητικότητας 34.529-dwt και κατασκευής 2011) από την ιταλικών συμφερόντων ναυτιλιακή d’Amato, στην οποία και κατέβαλε το ποσό των 9 εκατ. δολαρίων.

    Η d’Amato είχε διαθέσει το συγκεκριμένο φορτηγό πλοίο  – το οποίο είχε επισχεθεί με δικαστική απόφαση στη Τζαμάικα από τον Οκτώβριο του 2016 – για πώληση από τις αρχές του 2017, οπότε και είχε κυκλοφορήσει στην αγορά ότι έχει πουληθεί, ωστόσο, μέχρι τώρα δεν είχε γίνει γνωστός ο αγοραστής.

    Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι, όπως είχε γράψει το mononews.gr στις 7 Δεκεμβρίου του 2016, ο κ. Μυτιληναίος, κατόπιν ενδελεχούς έρευνας της αγοράς και προσεκτικού σχεδιασμού της στρατηγικής του, αποφάσισε να εκμεταλλευτεί τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά του ξηρού φορτίου και να εισέλθει αποφασιστικά και δυναμικά στη ναυτιλία.

    Επρόκειτο για μια κίνηση-έκπληξη εκ μέρους του Ομίλου Μυτιληναίος να κάνει το άλμα και να προχωρήσει στη σύσταση μιας ναυτιλιακής εταιρείας που θα δραστηριοποιείται στις μεταφορές ξηρού φορτίου και να εκμεταλλευτεί τις επενδυτικές ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην αγορά τη δεδομένη χρονική στιγμή με τις τιμές των bulkers να κινούνται σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα.

    Πριν την εξαγορά του Trading Fabrizia, η M-Maritime ξεκίνησε τη δημιουργία του στόλου της με δύο φορτηγά πλοία.

    Η πρώτη εξαγορά της νεοσύστατης ναυτιλιακής, έλαβε χώρα το Νοέμβριο του 2016 και ήταν το φορτηγό πλοίο τύπου handysize Maratha Premier (χωρητικότητας 34.900-dwt και κατασκευής 2016), το οποίο εξαγοράστηκε από την ινδικών συμφερόντων ναυτιλιακή Chowgule Steamships για το ποσό των 16,5 εκατ. δολαρίων. Αξίζει να σημειωθεί ότι το εν λόγω φορτηγό πλοίο αποτελούσε το νεότερο του στόλου της ναυτιλιακής.

    Η επόμενη επενδυτική κίνηση ήταν η αγορά το Δεκέμβριο του 2016 του νεότευκτου ultramax Caravos Melody (χωρητικότητας  64.000-dwt), για το οποίο ο κ. Μυτιληναίος κατέβαλε το ποσό των 18,5 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο αυτό είχε παραγγείλει αρχικά η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή Iason Hellenic Shipping.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιάννης Μυτιληναίος: Από το Tatoi Club στις business της ναυτιλίας

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Επιβεβαίωση του Mononews: Ο Γ. Οικονόμου αγόρασε τα δύο τάνκερ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Άννα Αγγελικούση: Έκλεισε συμφωνία ρεκόρ



    ΣΧΟΛΙΑ