• Business

    Netflix: Έχασε σχεδόν 1 εκατομμύριο συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο

    • Bloomberg
    Reed Hastings. επικεφαλής Netflix

    Reed Hastings. επικεφαλής Netflix


    Αφού έχασε περισσότερους από ένα εκατομμύριο πελάτες το πρώτο εξάμηνο του 2022, η Netflix έστειλε ένα μήνυμα στους επενδυτές: Τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι χειρότερα.

    Ο ηγέτης της συνδρομητικής τηλεόρασης έχασε 970.000 συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με ανακοίνωση του. Ο αριθμός ήταν λιγότερο από το μισό από αυτόν που φοβόταν η Wall Street, εξέλιξη που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη νέα σεζόν της «Stranger Things», της πιο δημοφιλής αγγλόφωνης σειράς της υπηρεσίας.

    “Μιλάμε για απώλεια 1 εκατομμυρίου αντί για 2 εκατομμύρια”, δήλωσε ο Πρόεδρος Reed Hastings σε κλήση με τους αναλυτές. «Όμως ανυπομονούμε, το streaming λειτουργεί παντού».

    Οι επενδυτές ενθουσιάστηκαν γεγονός που αποτυπώθηκε στη μετοχή της εταιρείας η οποία διαπραγματεύεται στην προσυνεδρίαση με κέρδη περίπου 7%. Αυτό το τρίμηνο, η Netflix αναμένει να εγγράψει 1 εκατομμύριο συνδρομητές. Αν και αυτό υπολείπεται των 1,83 εκατομμυρίων που προβλέπουν οι αναλυτές για αυτή την περίοδο, αντιστρέφει τις απώλειες του πρώτου εξαμήνου.

    Η μετοχή της Netflix εκτινάχθηκαν έως τα 225 δολάρια στις μετασυνεδριακές συναλλαγές. Την Τρίτη έκλεισε στα 201,63 δολάρια, με απώλειες 67% από τις αρχές του έτους.

    Παρά τις ανησυχίες για τον αυξημένο ανταγωνισμό και την πιθανή ύφεση, η Netflix παραμένει σίγουρη για τη θέση της. Η εταιρεία είπε ότι το μερίδιό της στη συνολική τηλεθέαση στις ΗΠΑ έφτασε σε υψηλό όλων των εποχών τον Ιούνιο, στο 7,7%.

    Netflix Sees Recovery | New subscribers are expected to increase by 1 million this quarter

    Η διοίκηση αντέδρασε στη διολίσθηση του αριθμού των συνδρομητών της μειώνοντας το κόστος και προσαρμόζοντας τη στρατηγική της σε πολλά μέτωπα. Σχεδιάζει να λανσάρει μια φθηνότερη έκδοση της υπηρεσίας με διαφημίσεις γύρω στις αρχές του 2023 και δοκιμάζει τρόπους χρέωσης των πελατών με κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης.

    Για το δεύτερο τρίμηνο, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 8,6% στα 7,97 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το Netflix, χάνοντας τις εκτιμήσεις της Wall Street για 8,04 δισεκατομμύρια δολάρια, εν μέρει λόγω του ισχυρού δολαρίου.

    Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, η Netflix έχασε 1,3 εκατομμύρια πελάτες στις ΗΠΑ και τον Καναδά, τη μεγαλύτερη περιοχή του, και άλλους 770.000 στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, τη δεύτερη μεγαλύτερη περιοχή. Αυτές είναι οι πιο μεγάλες τριμηνιαίες μειώσεις που έχει ανακοινώσει η εταιρεία σε οποιοδήποτε μέρος από τότε που άρχισε να παρέχει μεμονωμένα αποτελέσματα από αυτές τις αγορές.

    Η ανάπτυξη στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού αντιστάθμισε αυτές τις απώλειες. Το Netflix πρόσθεσε 1,1 εκατομμύρια πελάτες στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, μετά τη μείωση των τιμών στην Ινδία.

    Αυτό το τρίμηνο, η Netflix προβλέπει έσοδα 7,84 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σε αντίθεση με τις εκτιμήσεις της Wall Street για 8,1 δισεκατομμύρια δολάρια. Παράλληλα εκτιμά ότι τα κέρδη ανά μετοχή θα διαμορφωθούν στα 2,14 δολάρια, έναντι εκτιμήσεων για 2,72 δολάρια.

    Διαβάστε ακόμη:

    Σειρά ντοκιμαντέρ για τον Ντέιβιντ Μπέκαμ ετοιμάζει το Netflix



    ΣΧΟΛΙΑ