• Business

    Netflix: Δημιουργεί νέο φθηνότερο συνδρομητικό πακέτο με διαφημίσεις

    • NewsRoom
    Reed Hastings, επικεφαλής Netflix

    Reed Hastings, επικεφαλής Netflix


    Νέο φθηνότερο συνδρομητικό πακέτο με διαφημίσεις ετοιμάζει το Netflix.

    Σύμφωνα με τους The New York Times, η εταιρεία ανέφερε σε ενημερωτικό σημείωμα τους υπαλλήλους της ότι στοχεύει να εισάγει ένα νέο συνδρομητικό πακέτο χαμηλότερης τιμής με διαφημίσεις, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει νωρίτερα από ότι αναμενόταν – ακόμα και στο τέλος του 2022.

    Συγκεκριμένα, το Netflix δήλωσε ότι αυτό το πακέτο θα ξεκινήσει μάλλον τους τελευταίους μήνες του 2022, από τον Οκτώβριο έως τον Δεκέμβριο.

    Στόχος της νέας αυτής προσθήκης είναι ο περιορισμός της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης, ένα «αγκάθι» που προσπαθεί να αντιμετωπίσει η συνδρομητική πλατφόρμα εδώ και καιρό.

    Έκπληξη προκάλεσε η ανακοίνωση της εταιρείας τον περασμένο Νοέμβριο όταν ανακοίνωσε την δημιουργία νέου χαμηλότερου πακέτου με διαφημίσεις, , μετά από χρόνια δημόσιας δήλωσης ότι οι διαφημίσεις δεν θα εμφανίζονταν ποτέ στην πλατφόρμα.

    Ωστόσο, το Netflix αντιμετωπίζει σημαντικές επιχειρηματικές προκλήσεις. Ανακοινώνοντας τα κέρδη του πρώτου τριμήνου τον περασμένο μήνα, η εταιρεία είπε ότι έχασε 200.000 συνδρομητές τους πρώτους τρεις μήνες του έτους – η πρώτη φορά που συνέβη κάτι τέτοιο σε μια δεκαετία.

    Η υπηρεσία συνδρομητών στη Ρωσία επηρέασε αρνητικά τα οικονομικά δεδομένα της εταιρίας μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, καθώς είχε ως συνέπεια την απώλεια 700.000 συνδρομητών.

    Παράλληλα, η εταιρεία προέβλεψε μεγαλύτερες απώλειες στο μέλλον, σηματοδοτώντας μία ξαφνική στροφή από τη θετική προοπτική της ως μιας εταιρείας προσφοράς υπηρεσιών streaming που άκμασε την περίοδο της πανδημίας.

    Διαβάστε επίσης:

    Apple: Τέλος εποχής για το iPod μετά από 21 χρόνια

    Πρόθυμος να ξεμπλοκάρει τον λογαριασμό του Τραμπ στο Twitter ο Μασκ



    ΣΧΟΛΙΑ