• Business

    Μινωικές Γραμμές: Τι γίνεται με τη γραμμή Πειραιάς-Χανιά – Πώς αντιδρά η αγορά

    Emanuele Grimaldi, Επικεφαλης Grimaldi Group

    Emanuele Grimaldi, Επικεφαλης Grimaldi Group


    Εν αναμονή της απόφασης του υπουργού Ναυτιλίας βρίσκονται οι Μινωικές Γραμμές, προκειμένου να δρομολογήσουν το πλοίο «Μύκονος Palace» στη γραμμή Πειραιάς – Χανιά, όπως αναφέρουν στο mononews.gr πηγές με γνώση της υπόθεσης.

    Η εταιρεία μετά την προσωρινή ανάκληση του σχετικού αιτήματος στη συνεδρίαση του ΣΑΣ την περασμένη εβδομάδα, ήταν έτοιμη να καταθέσει νέο αίτημα μετά την ολοκλήρωση όλων των διαδικασιών, για την ανάρτηση της ελληνικής σημαίας στο πλοίο.

    Να σημειωθεί πως το Μύκονος Palace είναι το πρώην Europa Palace που εκτελούσε δρομολόγια στην Αδριατική. Τις προηγούμενες ημέρες ενόψει της δρομολόγησής του στην γραμμή Πειραιάς- Χανιά  είχε ξεκινήσει να βάφεται στα χρώματα των Μινωικών Γραμμών. Όπως δήλωσε πρόσφατα ο επικεφαλής του ομίλου Grimaldi, Εm. Grimaldi στο mononews.gr πρόκειται για ένα μεγάλο και σύγχρονο πλοίο, το οποίο θα αναβαθμίσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες και ταυτόχρονα θα σπάσει το μονοπώλιο που υπάρχει σήμερα στη συγκεκριμένη γραμμή. Μια άποψη που φαίνεται να συμμερίζεται και ο υπουργός Ναυτιλίας, Παναγιώτης Κουρουμπλής, σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του.

    Από την άλλη πλευρά, η κίνηση του Ιταλού εφοπλιστή έχει προκαλέσει τις έντονες αντιδράσεις του ανταγωνισμού, ο οποίος υποστηρίζει πως το αίτημα είναι εκπρόθεσμο και άρα δεν πρέπει να γίνει αποδεκτό. Την ίδια στιγμή, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρακολουθεί και η υπόλοιπη αγορά, επιβάτες αλλά και εταιρείες την υπόθεση, καθώς το θέμα παραμένει σε εκκρεμότητα και κανείς δεν ξέρει πως θα καταλήξει.

    Το μόνο σίγουρο είναι ότι η ελληνική αγορά της ακτοπλοΐας είναι σε αναβρασμό μετά και την ολοκλήρωση της εξαγοράς της HSW από τον όμιλο Attica. Μια εξέλιξη που έφερε τα πάνω κάτω και αναμένεται να πυροδοτήσει νέες ανακατατάξεις στο εγγύς μέλλον, λόγω και των όρων που έθεσε η Επιτροπή Ανταγωνισμού για να ανάψει το πράσινο φως στην εν λόγω συγκέντρωση. Ειδικά στις Κυκλάδες, οι οποίες αποτελούν από τις πλέον κερδοφόρες γραμμές του Αιγαίου, λόγω και της αυξημένης τουριστικής κίνησης τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό ο ανταγωνισμός αναμένεται να οξυνθεί περαιτέρω το επόμενο διάστημα.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αποκλειστικό: Ε. Grimaldi στο mononews: «Περιμένουμε το ΣΑΣ για να σπάσουμε το μονοπώλιο στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά»

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Μινωικές: Γιατί ανεκλήθη προσωρινά το αίτημα για τη γραμμή Πειραιάς-Χανιά

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μινωικές Γραμμές: Ολοκληρώθηκε η πώληση των μετοχών της HSW στην Attica και η αγορά 2 πλοίων



    ΣΧΟΛΙΑ