Business

Οι Μινωικές Γραμμές παρουσίασαν τα υψηλότερα κέρδη εδώ και 44 χρόνια

Ο Γκριμάλντι επιμένει για Attica Group, για τα λιμάνια Ηρακλείου-Ηγουμενίτσας και για την Κέρκυρα

Emanuele Grimaldi . Επικεφαλης Grimaldi Group


Την καλύτερη οικονομική επίδοση της 44χρονης ιστορίας τους κατέγραψαν οι Μινωικές Γραμμές στο πρώτο εξάμηνο του 2016, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα εξαμήνου που ανακοίνωσε η εταιρεία την Δευτέρα.

Ειδικότερα, στο πρώτο εξάμηνο του 2016 στο α’ εξάμηνο του 2016 τα καθαρά κέρδη των Μινωικών Γραμμών διαμορφώθηκαν σε 12,2 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 6,4 εκατ. ευρώ έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2015. Παράλληλα, τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 5,6 εκατ. ευρώ, σε 20,8 εκατ. ευρώ, ενώ ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 72,4 εκατομμύρια ευρώ.

minoan2

Εξάλλου, τα συνολικά ίδια κεφάλαια της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 271,8 εκατ. ευρώ ή 2,54 ευρώ ανά μετοχή και τα ταμειακά διαθέσιμα σε 15,3 εκατ. ευρώ.

Όπως αναφέρει η διοίκηση της εταιρείας, τα εντυπωσιακά αυτά οικονομικά αποτελέσματα αποδίδονται στον σχεδιασμό που ακολουθείται τα τελευταία χρόνια και αφορά στη μείωση του λειτουργικού κόστους και στην αποδοτικότερη εκμετάλλευση των πλοίων του στόλου της ακτοπλοϊκής εταιρείας.

Στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Μινωικών Γραμμών αναφέρεται επίσης η ενίσχυση της συμμετοχής της εταιρείας στην Hellenic Seaways τον Φεβρουάριο του 2016, και επισημαίνεται πως η διαδικασία διενέργειας συναλλαγών για την αγορά μετοχών της εν λόγω εταιρείας συνεχίζεται, ενώ το ποσοστό συμμετοχής των Μινωικών Γραμμών στο μετοχικό κεφάλαιο της Hellenic Seaways έως και τη Δευτέρα 05/09/2016 είχε διαμορφωθεί στα επίπεδα του 48%.

hellenic-seaways

Σημειώνεται ότι το μερίδιο της Minoan στην Hellenic Seaways ήταν μέχρι τον Φεβρουάριο στο 33%, ενώ για την αύξηση του μεριδίου αυτού η Minoan δαπάνησε 29,8 εκατομμύρια ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι βασικός μέτοχος της Minoan είναι ο Όμιλος Grimaldi, με επικεφαλής τον Emanuele Grimaldi, ο οποίος έχει σημαντική παρουσία στην Ελλάδα και ενισχύει τα ποσοστά του στις εταιρείες πλοίων της γραμμής, σε μια περίοδο που οι τιμές των καυσίμων είναι αισθητά χαμηλότερες, γεγονός που κάνει τους Ευρωπαίους πλοιοκτήτες του κλάδου να αισιοδοξούν.

Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr:

http://www.mononews.gr/ta-plia-fantasmata-tis-hanjin-ke-alazonia-tis-naftiliakis-viomichanias/73370



ΣΧΟΛΙΑ