• Business

    Μιχάλης Τσαμάζ: Σενάρια απόσυρσης από την Ρουμανία εξετάζει ο ΟΤΕ

    Μιχάλης Τσαμάζ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ

    Μιχάλης Τσαμάζ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ


    Για σενάρια πώλησης της Telekom Romania έκανε λόγο κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΤΕ κ. Μιχάλης Τσαμάζ, ο οποίος ανέφερε ότι εξετάζονται όλα τα ενδεχόμενα, ωστόσο επεσήμανε ότι μια τέτοια κίνηση θέλει ακόμα δουλειά.

    «Στόχος είναι να εξασφαλίσουμε ότι η εταιρεία στην Ρουμανία κινείται σωστά και παραμένει υγιής και αν βρεθεί το κατάλληλο τίμημα θα την πουλήσουμε, όμως αυτό θέλει δουλειά ακόμα» είπε ο κ. Τσαμάζ.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία πρώτου τριμήνου, τα έσοδα της Telekom Romania μειώθηκαν κατά 12% και διαμορφώθηκαν στα 69 εκατ. ευρώ και η προσαρμοσμένη κερδοφορία EBITDA (AL) διαμορφώθηκε στα 3,5 εκατ. ευρώ μειωμένη κατά 8,2 εκατ. ευρώ.

    Επιπλέον ο κ. Τσαμάζ κατά τη διάρκεια της ΓΣ έκανε ειδική αναφορά στον ανταγωνισμό και στις αυξήσεις τιμών. Συγκεκριμένα ανέφερε ότι ο ανταγωνισμός έχει μεγαλώσει πολύ, ωστόσο είπε ότι ο ΟΤΕ παραμένει προσηλωμένος στο επενδυτικό του πλάνο, με απώτερο στόχο να παραμείνει ο μεγαλύτερος πάροχος στη χώρα. Αναφερόμενος στις αυξήσεις των τιμολογίων, επανέλαβε ότι δεν θα υπάρξουν αυξήσεις, τονίζοντας ωστόσο ότι ένας πόλεμος τιμών δεν ευνοεί την αγορά γενικότερα, ίσα ίσα καθυστερεί την ανάπτυξή της, λέγοντας ότι αναμένει να δει πως αυτό θα εξελιχθεί, κυρίως όσον αφορά τη Nova και τις ταμειακές της ροές.

    «Οι επενδύσεις μας αποτελούν προϋπόθεση για τη διασφάλιση της μελλοντικής μας ανάπτυξης και για την υλοποίηση του οράματός μας, να είμαστε ο κορυφαίος πάροχος ψηφιακών υπηρεσιών στην Ελλάδα, με επίκεντρο τη βιώσιμη ανάπτυξη» τόνισε ο κ. Τσαμάζ.

    Επενδύσεις σε οπτικές ίνες, 5G και τα έργα ICT

    Ο ΟΤΕ συνεχίζει το πλάνο του στη ανάπτυξη των οπτικών ινών, με τον κ. Τσαμάζ να λέει ότι μέχρι το 2023 αναμένεται να φτάσουμε τα 1,4 εκατ. νοικοκυριά και επιχειρήσεις, με στόχο το 2027 να ξεπεράσουν τις 3 εκατ. συνδέσεις.

    «Αναπτύσσουμε με σταθερό ρυθμό τις προηγμένες υποδομές μας FTTH. Πέρυσι δώσαμε πρόσβαση στην οπτική ίνα σε επιπλέον 350 χιλιάδες σπίτια, ενώ στο τέλος του 2023 θα φτάσουμε σχεδόν τα 1,4 εκατομμύρια. Στόχος μας είναι να καλύψουμε τα 2/3 των συνολικών γραμμών της χώρας, ή 3 εκατομμύρια σπίτια και επιχειρήσεις, έως το 2027. Όσο επεκτείνουμε το δίκτυο FTTH, τόσο αυξάνεται το ποσοστό διείσδυσης στις υποδομές μας» είπε ο κ. Τσαμάζ.

    Ωστόσο, αναφέρθηκε στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει το όλο εγχείρημα λέγοντας ότι το υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τις κατασκευαστικές εταιρείες, αφού δεν υπάρχει προσωπικό. «Αν εντατικοποιηθούν οι ρυθμοί για τα μεγάλα έργα, όπως π.χ στο Ελληνικό, το πρόβλημα θα είναι τεράστιο. Οι δήμοι θα πρέπει να μας βοηθούν να προχωρήσουμε γρηγορότερα τα σχέδιά μας και όχι να μας βάζουν εμπόδια, γιατί αν καθυστερήσουμε στο τέλος δεν θα βρίσκουμε προσωπικό», τόνισε ο κ. Τσαμάζ.

    Για τα δίκτυα 5G είπε ότι η συνεχής ανάπτυξή του αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για τον όμιλο. «Έχοντας πετύχει 80% πληθυσμιακή κάλυψη στο τέλος του 2022, στοχεύουμε στο 90% για το 2023, και σε πάνω από 90% στις μεγάλες πόλεις. Και στην κινητή, η διαθεσιμότητα, η αξιοπιστία και η ταχύτητα του δικτύου είναι τα στοιχεία εκείνα που χτίζουν την εμπιστοσύνη των πελατών μας και οδηγούν στην προσέλκυση νέων. Θα συνεχίσουμε να χτίζουμε σε αυτά τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, παρέχοντας την κορυφαία υπηρεσία στην αγορά» είπε καταλήγοντας ο CEO του ΟΤΕ.

    «Σημαντική ανάπτυξη σημειώσαμε όμως και στον τομέα των επιχειρησιακών πελατών. Η δραστηριοποίησή μας στο Β2Β και το ICT αποτελούν καθοριστικό παράγοντα όχι μόνο για τη δική μας μελλοντική εξέλιξη, αλλά και για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της οικονομίας και του δημοσίου. Τα έσοδα από υπηρεσίες ICT αυξήθηκαν κατά 26%, και εκτιμούμε ότι θα συνεχίσουν να αυξάνονται, επωφελούμενα από τη υλοποίηση του Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας»  είπε.

    Συνδρομητική τηλεόραση

    Όντας ο μεγαλύτερος παίχτης στη συνδρομητική τηλεόραση με πάνω από 648.000 συνδρομητές, ο ΟΤΕ συνεχίζει να επενδύσει σε αυτόν τον τομέα, κοιτάζοντας αρχικά να κρατήσει το προϊόν του στο αθλητικό περιεχόμενο, ανανεώνοντας σημαντικά συμβόλαια, όπως αυτό της ΑΕΚ και του Παναθηναϊκού.

    Ήδη έχει για ακόμα 2 σεζόν τον Ολυμπιακό που αποτελεί το μεγαλύτερο brand της χώρας, ωστόσο αν καταφέρει να κλείσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα και για τις άλλες δύο ομάδες, θα εκπέμπει τους Big 3 τουλάχιστον για τα επόμενα δύο χρόνια.

    «Συνεχίζουμε να επενδύουμε στο τηλεοπτικό μας περιεχόμενο, προσελκύοντας όλο και περισσότερους πελάτες. Εκτός από τα κορυφαία πρωταθλήματα UEFA Champions League και Europa League, έχουμε εξασφαλίσει αποκλειστικά δικαιώματα για τη μετάδοση των αγώνων κορυφαίων ομάδων του ελληνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου» επεσήμανε ο κ. Τσαμάζ.

    Διαβάστε επίσης:

    ΟΤΕ: Την άλλη εβδομάδα κληρώνει για το UFBB των €870 εκατ.

    Στο Ταμείο Ανάκαμψης επενδύσεις 600 εκατομμυρίων για νέα ξενοδοχεία

    Συμμαχία Τσαμάζ-Βαρδινογιάννη: Έπεσαν οι τελικές υπογραφές για το Big Data αξίας €18 εκατ.

    ──────────────────

    Εκλογές 2023

    Εκλογές 2023: Όλη η επικαιρότητα στο mononews.gr

    Οδηγός – Πού και πώς ψηφίζω στις 25 Ιουνίου

    Δείτε live τον χάρτη των αποτελεσμάτων



    ΣΧΟΛΙΑ